News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Դեկտեմբեր 09
USD
395.53
EUR
393.43
RUB
6.42

Կինոաշխարհ

Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրից հանել են Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասներ» ֆիլմի ցուցադրությունը, որը նվիրված է Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությանը․․․
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրից հանել են Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասներ» ֆիլմի ցուցադրությունը, որը նվիրված է Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությանը․․․
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրից հանել են Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասներ» ֆիլմի ցուցադրությունը, որը նվիրված է Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությանը․․․
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրից հանել են Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասներ» ֆիլմի ցուցադրությունը, որը նվիրված է Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությանը․․․
Կոնգրեսականների կողմից ընկերությանը ուղղված նամակում հորդորում են մանրամասն բացատրել ընկերության համագործակցությունը ՉԺՀ ներկայացուցիչների հետ․․․
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրից հանել են Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասներ» ֆիլմի ցուցադրությունը, որը նվիրված է Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությանը․․․
Կոնգրեսականների կողմից ընկերությանը ուղղված նամակում հորդորում են մանրամասն բացատրել ընկերության համագործակցությունը ՉԺՀ ներկայացուցիչների հետ․․․
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրից հանել են Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասներ» ֆիլմի ցուցադրությունը, որը նվիրված է Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությանը․․․
Կոնգրեսականների կողմից ընկերությանը ուղղված նամակում հորդորում են մանրամասն բացատրել ընկերության համագործակցությունը ՉԺՀ ներկայացուցիչների հետ․․․
Վերանայված կոնվենցիան կարող է օգտագործվել նաեւ կողմերի միջեւ երկկողմ ձեւաչափով համատեղ կինեմատոգրաֆիական արտադրության մասին առանձին համաձայնագրի բացակայության պայմաններում․․․
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրից հանել են Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասներ» ֆիլմի ցուցադրությունը, որը նվիրված է Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությանը․․․
Կոնգրեսականների կողմից ընկերությանը ուղղված նամակում հորդորում են մանրամասն բացատրել ընկերության համագործակցությունը ՉԺՀ ներկայացուցիչների հետ․․․
Վերանայված կոնվենցիան կարող է օգտագործվել նաեւ կողմերի միջեւ երկկողմ ձեւաչափով համատեղ կինեմատոգրաֆիական արտադրության մասին առանձին համաձայնագրի բացակայության պայմաններում․․․
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրից հանել են Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասներ» ֆիլմի ցուցադրությունը, որը նվիրված է Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությանը․․․
Կոնգրեսականների կողմից ընկերությանը ուղղված նամակում հորդորում են մանրամասն բացատրել ընկերության համագործակցությունը ՉԺՀ ներկայացուցիչների հետ․․․
Վերանայված կոնվենցիան կարող է օգտագործվել նաեւ կողմերի միջեւ երկկողմ ձեւաչափով համատեղ կինեմատոգրաֆիական արտադրության մասին առանձին համաձայնագրի բացակայության պայմաններում․․․
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրից հանել են Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասներ» ֆիլմի ցուցադրությունը, որը նվիրված է Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությանը․․․
Կոնգրեսականների կողմից ընկերությանը ուղղված նամակում հորդորում են մանրամասն բացատրել ընկերության համագործակցությունը ՉԺՀ ներկայացուցիչների հետ․․․
Վերանայված կոնվենցիան կարող է օգտագործվել նաեւ կողմերի միջեւ երկկողմ ձեւաչափով համատեղ կինեմատոգրաֆիական արտադրության մասին առանձին համաձայնագրի բացակայության պայմաններում․․․
Ռեժիսորը նաեւ ժպիտով վերհիշեց այն օրը, երբ Հովհաննեսը որոշել էր թողնել նկարահանումները` պատճառաբանելով, թե «դերասանի մասնագիտությունը եկամտաբեր չէ», ինչի արդյունքում որոշել էր դառնալ հովիվ...
«Դիտարկելով ֆիլմը որպես ամբողջություն եւ դիտողների վրա դրա ազդեցությունը՝ գրաքննիչը պետք է հաշվի առնի ազգային անվտանգությանը սպառնացող գործողությունները կամ գործունեությունը կանխելու եւ կասեցնելու իր պատասխանատվությունը…
Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» ֆիլմը, որը պատմում է 1990-ական թվականներին Լեռնային Ղարաբաղում մարտական գործողությունների ժամանակ ճակատային օպերատորների աշխատանքի մասին, հանվել է ...
Կինոփառատոնի արտամրցութային ծրագրից հանել են Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասներ» ֆիլմի ցուցադրությունը, որը նվիրված է Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությանը․․․
Կոնգրեսականների կողմից ընկերությանը ուղղված նամակում հորդորում են մանրամասն բացատրել ընկերության համագործակցությունը ՉԺՀ ներկայացուցիչների հետ․․․
Վերանայված կոնվենցիան կարող է օգտագործվել նաեւ կողմերի միջեւ երկկողմ ձեւաչափով համատեղ կինեմատոգրաֆիական արտադրության մասին առանձին համաձայնագրի բացակայության պայմաններում․․․