YouTube-ը հայտարարել է գործընկերային ծրագրում փոփոխություններ կատարելու մասին, որոնք խստացնում են բովանդակության դրամայնացման պահանջները, ինչպես նաեւ պաշտպանելու են եզակի եւ բարձրորակ նյութերի հեղինակներին նմանատիպ եւ անբարեխիղճ օգտագործողների կողմից, հաղորդում է Kommersant.ru- ն:

Մասնավորապես, գործընկերային ծրագրին կկարողանան մասնակցել ավելի քան  հազար բաժանորդ եւ 4 հազար ժամ դիտում (նախկինում `10 հազար դիտում) ունեցող ալիքները: Նրանք, ովքեր չեն կարողանա թվաքանակի եւ դիտումների անհրաժեշտ թիվ ապահովել,  չեն կարողանա եկամուտ ստանալ:

YouTube-ի տվյալներով՝ այս միջոցառումը նշանակալից ազդեցություն չի ունենա որակյալ բովանդակություն ունեցող հեղինակների վրա:

Display, Video & Analytics-ի արտադրանքի հարցերով փոխնախագահ Փոլ Մյուրեթի խոսքով՝ այս շեմային միջոցառումները թույլ կտան որակյալ ալիքների ստեղծողներին գովազդով ավելի շատ գումար վաստակել:

Այսպիսով, ըստ YouTube-ի, 2017-ին ավելի քան 100 հազար դոլար եկամուտ ունեցող ալիքների թիվը աճել է 40 տոկոսով: