Հայաստանի պետական բյուջեն «անիրական» կրթական հաստատություններ է ֆինանսավորում:Այս մասին մարտի 7-ին լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց տնտեսական գիտությունների դոկտոր Արտակ Մանուկյանը:

Նրա խոսքով՝ եթե ուշադիր ուսումնասիրել պետգնումների պաշտոնական հարթակները, ապա կարելի է տեսնել, թե ինչ ապրանքներ եւ ծառայություններ են պատվիրվել որոշակի ոլորտի կրթական հաստատությունների կողմից, սակայն հնարավոր չէ պարզել, թե որ ուսումնական հաստատություններն են արել այդ պատվերը: «Այսինքն, պատվերներ կան, եւ ով է հաճախորդը` մնում է առեղծվածը, եւ հակառակը, դուք կարող եք տեսնել կրթական հաստատությունների ցանկը, եւ որքանով եւ ինչով է հատկացված դրանց ֆինանսավորումը, տեսանելի չէ », - բացատրեց տնտեսագետը:

«Այսինքն, պատվերներ կան, սակայն՝ ով է պատվիրատուն, առեղծված է մնում, եւ հակառակը՝ դուք կարող եք տեսնել կրթական հաստատությունների ցանկը, սակայն ինչի նպատակով եւ որքան գումար է նախատեսվում դրանց ֆինանսավորման համար, չի երեւում»,- նշեց տնտեսագետը: Փորձագետի խոսքով՝ այս պրակտիկան ցույց է տալիս կրթության ոլորտի բյուջետային ֆինանսավորման թափանցիկության ցածր մակարդակի մասին եւ կասկածի տակ դնում բուն ծախսերի հասցեականությունը:

«Հարկավոր է կրթության ոլորտում արդյունավետության եւ հասցեականության չափանիշներ մշակել, եւ օրենսդրական փոփոխություններն այս հարցում դժվար թե օգնեն: Օրենքները մշակելիս մենք փոխառել ենք միջազգային լավագույն փորձը, սակայն խնդիրն օրենքների կիրառման մեջ է», - ասաց Մանուկյանը: