Վերջին 10 տարիներին մեքենաների քանակը բազմապատկվել է 2-2.5 անգամ: Այս մասին այսօր` հունվարի 19-ին, լրագրողների հետ զրույցում ասաց «Վարորդի ընկեր» հասարակական կազմակերպության համահիմնադիր Սերգեյ Ղահրամանյանը:

«Եթե 10 տարի առաջ 10, 15, առավելագույնը 20 հազար մեքենա էր ներկրվում, ապա 2018 թվականին ամենաշատ մեքենաներն են ներկրվել 70 հազարից ավելի։ Սակայն վերջին տարիներին Երեւան քաղաքի մեջ միայն Մոնթե Մելքոնյան պողոտան է կառուցվել, այլ ճանապարհներ չեն  կառուցվել եւ որոշակի ժամանակ կգա, որ մեքենաներն էլ չեն տեղավորվի ճանապարհների վրա»,–ասաց նա՝ նշելով, որ դեռ հետազոտությու  չկա, թե որքան մեքենայի համար է Երեւանը տարողունակ։

Ղահրամանյանի խոսքով՝ Հայաստանում մոտ 550 հազար մեքենա կա գրանցված, որոնց կեսից ավելին Երեւանում է կենտրոնացված:

«Ամեն օր 350-400 հազար մեքենա է Երեւանում երթեւեկում, եւ գալիս է մի պահ, որ փողոցներն այլեւս տարողունակություն չունեն։ Դրան գումարվում է վարորդական վկայականների ստանալու ձեւերը, անփորձ վարորդներ: Այս ամենը հանգեցրեց վթարների շատացմանը, ՃՏՊ-ների քանակի ավելացմանը»,- ասաց նա:

ԱՊՊԱ բյուրոյի տվյալներով՝ 2018 թ. նոյեմբերի 30-ի դրությամբ հատուցումները կազմել են 76 տոկոս, իսկ 2017 թ. 11 ամիսների կտրվածքով նույն ցուցանիշը 63 տոկոս է եղել, ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը 2018 թ. նոյեմբերի 30-ի դրությամբ կազմել է 61 հազար՝ 2017 թ. 53 հազարի համեմատ:

Սերգեյ Ղահրամանյանի խոսքով՝ ՃՏՊ–ների ավելացման մեջ այդքան էլ մեծ դեր չի խաղում մեքենաների մեծ թվաքանակի առկայությունը։

«Միանշանակ ասել, որ մեքենաների քանակն է դեր խաղում ՃՏՊ-ների ավելացման հարցում, սխալ է: Տուգանքների քանակը նվազեց այս ընթացքում քանակական տեսանկյունից վթարների թիվը: Խախտումներ չարձանագրելը հանգեցնում էր նաեւ այլ վթարների: Ինչպես նաեւ ապրիլ-մայիսից հետո ոստիկանությունը որդեգրեց մեղմ քաղաքականություն, եւ դա բերեց որոշ վարորդների՝ իրենց օրենքից դուրս նայելուն: Խախտում անող վարորդներն իրենց վստահ են զգում, արդարանում են, ասում են՝ մենք հեղափոխություն ենք արել, որ մեզ տուգանեք: Այսինքն՝ մեղմ քաղականություն կոչվածը մարդիկ այլ կերպ ընկալեցին»,-հավելեց նա: