Ընդհանուր իրավասության եվրոպական դատարանը Adidas կոնցեռնին մերժել է պաշտպանված ապրանքային նշան ճանաչել երեք զուգահեռ շերտագծերը:
Դատավճռի համաձայն՝ կոնցեռնը չի կարողացել ապացուցել, որ ցանկացած ուղղությամբ գծված երեք շերտագծերը բավականաչափ բնութագրիչ առանձնահատկություններ ունեն, հաղորդում է DW-ն:
Դատարանը որպես փաստարկ նշել է այն, որ Adidas-ը որպես օրինակներ է ներկայացրել տարբեր գունային տարբերկաներով լոգոներ. ինչպես սպիտակ ֆոնին սեւ շերտագծեր, այնպես էլ սեւ ֆոնին սպիտակ շերտագծեր:
Դատավարության պատճառ է դարձել Adidas-ի եւ որպես լոգո երկու զուգահեռ շերտագծեր օգտագործող բելգիական ընկերության միջեւ վեճը:
Լոգոյի օգտագործման արգելքին հասնելու համար Adidas-ը պետք է հաստատեր, որ իր սեփական լոգոն պաշտպանված ապրանքային նշան է:
Մինչ այդ Adidas-ի ներկայացուցիչն արդեն ասել է, որ պաշտպանված չէ միայն երեք շերտագծերի որոշակի համադրությունը, մինչդեռ այլ համադրությունները շարունակում են կոնցեռնի սեփականությունը մնալ: