Եթե ​​ձեր աշխատողներից մեկը խոստանում է հաճախորդին այն, ինչ նա չպետք է խոստանա, և դուք գիտակցում եք, որ չպետք է ընկերութունը ռիսկի ենթարկեք, ապա ձեզ հարկավոր է գործիք՝ ձեր ընկերության բոլոր հաղորդագրություններն ու էլեկտրոնային նամակագրությունը պահելու համար: Ահա այստեղ ձեզ օգնության կգա Merge 1ը՝ Globanet ընկերության արխիվացման գործիքը:

Merge 1- ը արխիվացման և հաղորդագրությունների հավաքագրման գործիք է, որի ծրագրային ապահովման մշակումն իրականացվում է Հայաստանում: Գործիքը նախատեսված է մեծ թվով ընկերությունների կողմից օգտագործվող տարբեր հարթակներում հաղորդագրությունների և տեղեկատվության հավաքագրման համար:

«Օրինակ, եթե երկու անձինք հաղորդակցվում են Slack- ի միջոցով հենց ընկերության ներսում, ընկերությունը սովորաբար ցանկանում է հավաքագրել այդ տեղեկատվությունը և արխիվացնել այն, որպեսզի ապագայում կարողանա հետաքննություն անցկացնել կամ համապատասխանեցնել կանոնակարգին»,- NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրույցում պատմում է Globanet ընկերության նախագահ և գլխավոր տնորեն Սևակ Աճեմյանը:

«Կան կանոնակարգեր, ըստ որոնց բոլորի հաղորդակցությունը պետք է պահպանվի յոթ տարի: Էլ.փոստեր գրելը մի բան է, և մեկ այլ բան ՝ տարբեր հարթակներում հաղորդակցությունները, քանի որ դա ամբողջովին ընկերության վերահսկողության տակ չէ: Այնպես որ, այն կարգավորողներին պետք է ցույց տա, որ գործիքը հավաքում է այս ամբողջ տեղեկատվությունը, կարող է հետազոտություն կատարել դրա հիման վրա և ցույց տա իր աշխատողներին, թե ինչ չպետք է ասվեր այս հաղորդագրություններում »,- պատմում է նա:

Ընկերությունը և նրա հաճախորդներն ամբողջ աշխարհում

Ավանդաբար ընկերության հաճախորդներն աշխարհի մեծ ֆինանսական կառույցներն են: ԱՄՆ-ի, Ֆրանսիայի, Ճապոնիայի, Ավստրալիայի խոշորագույն բանկերը օգտագործում են Globanet-իարտադրանքը, որպեսզի իրենց նվաճումներն ավելի ամբողջական լինեն:

«Մենք աշխատում ենք այն հաճախորդների հետ, ովքեր ունեն 100 հազար աշխատող և ավելին: Նրանց կարիքները տարբերվում են ուղղակի հավելվածի հետ աշխատող սպառողների կարիքներից: Մեր աշխատակիցները գիտեն, թե ինչ են պահանջում այդ մեծության հաճախորդները և ինչպես համապատասխանել իրենց պահանջներին», - հավելում է Աճեմյանը:

Երբ Globanet- ը անում էր առաջին քայլերը, ավելի շատ էին հաճախորդներ, որոնք գործում էին ըստ կարգավորող օրենսդրության, նրանք, ովքեր ստիպված էին արխիվացնել տեղեկատվությունը։ «Հիմա, երբ տեխնոլոգիաները շատ մատչելի են, շատ ընկերություններ օգտագործում են Merge 1 գործիքը, քանի որ նրանք ցանկանում են անել դա, այլ ոչ թե այն պատճառով, որ իրենք ստիպված են լինում: Օրինակ, վերցնենք 10 հազար աշխատակից ունեցող անշարժ գույքի ընկերություն: Այդ կազմակերպությունը ցանկանում է տեղեկություն հավաքագրել, քանի որ ուզում է այդ տվյալների հիման վրա հետազոտություն կատարել», - բացատրում է ընկերության նախագահը:

Globanet-ի պատմությունը

Globanet-ը, որը հիմնադրվել է 1996 թ. Սան Ֆրանցիսկոյում, ՏՏ ծառայություններ էր մատուցում խոշոր կազմակերպություններին, այդ թվում HBO- ին, Barclays Bank-ին:

«Հինգ տարի անց ես հասկացա, որ անհրաժեշտ են նոր պրոդուկտներ էլփոստի բնագավառում, որտեղ ես մասնագիտացել եմ: Ես հանդիպեցի այն մարդկանց հետ, որոնք ինձ առաջարկեցին հնարավորություն տալ ծրագրեր մշակել Հայաստանում: 2005 թվականից մենք սկսեցինք իրար հետևից պրոդուկտներ մշակել:  Մենք տեսանք մեծ պահանջարկ և որ հաճախորդները իսկապես ցանկանում են ունենալ այդ պրոդուկտները: Ես մտածեցի, որ ավելի շատ պետք է ընկերությունն առաջ մղել դեպի պրոդուկտի զարգացում, որպեսզի դառնալ ավելին, քան պարզապես ծառայություններ մատուցող ընկերություն», - հավելում է Աճեմյանը:

Globanet-ի երևանյան գրասենյակը

Globanet-ը արդեն 15 տարի աշխատում է Հայաստանում, բայց երկու տարի առաջ բացեց երևանյան գրասենյակը, որտեղ աշխատում են 20 մասնագետներ: Երևանյան գրասենյակը աշխատում է դիզայնի, ծրագրային ապահովման մշակման, QA-ի, տվյալների հաղորդակցության և աջակցության վրա:

«Մենք շատ ոգևորված ենք մեր երևանյան գրասենյակի աճով և մեզ այստեղ ավելի շատ մասնագետներ են պետք: Մենք ունենք թափուր տեղեր, և մենք միշտ ավելի շատ մարդ ենք վերցնում՝ ապագային նայելով: Մեզ պետք են մասնագետներ՝ սկսած ինտերնից մինչև ավագ ծրագրավորող: Թիմը մեծանում է, և մեզ անհարաժեշտ են նոր մարդիկ: Մեզ պետք են նրանք, ովքեր պատրաստ են սովորել և քրտնաջան աշխատել»,- ասում է նա: