Հեռավար ուսուցումը կարող է լինել միայն լրացում եւ անհրաժեշտ միջոց լինել, սակայն` ոչ ուսուցման հիմնական ձեւ, քանի որ այն դեռ չի կարող փոխարինել ռեալ ձեւաչափով դասերի կազմակերպումը: Այս մասին NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրույցում ասաց կրթության բնագավառի փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը:

Ըստ նրա` Հայաստանի դեպքում խնդիրը բարդանում է նրանով, որ ուսուցիչների մոտ թվային դասավանդման տեխնոլոգիաների ոլորտում հմտությունների եւ գիտելիքների պակաս կա, բացի այդ, ոչ բոլոր աշակերտներն են օգտվում տեխնոլոգիաներից: «Այս խնդիրն ավագ դպրոցի աշակերտների համար պակաս շոշափելի է, սակայն նման կտրուկ փոփոխությունները լուրջ բացասական ազդեցություն կունենան տարրական դասարանների երեխաների վրա»,- ասաց նա:

Խաչատրյանը հավելեց, որ ուսուցման հեռավար ձեւը փորձարկում է, որը կարող է կիրառվել միայն մարդկանց դասերից չկտրելու համար: «Սակայն այս ամենը սպոնտան բնույթ է կրում, ինչը նաեւ խնդիրներ է առաջացնում կրթության նկատմամբ վերահսկողության ոլորտում, այդ թվում նաեւ այն պատճառով, որ դասընթացներն անցկացվում են տարբեր առցանց հարթակներում: Դրական ազդեցությունը կարող է լինել այն, որ ուսուցիչներն ավելի ու ավելի շատ են գիտակցում թվային տեխնոլոգիաների բնագավառում գիտելիքներ ձեռք բերելու կարեւորությունը, որոնք կարող են կիրառել ապագայում ֆորս-մաժորների դեպքում»,- շեշտեց նա:

Ինչ վերաբերում է դիմորդներին, ապա այստեղ, ըստ փորձագետի, անհրաժեշտ է լուծել ընդունելության եւ բանակ զորակոչի ժամանակահատվածների սինխրոնացման խնդիրը, որպեսզի տղաները հասցնեն քննություններ հանձնել: «Դասընթացների կազմակերպման առումով խնդիր կարող է առաջանալ այն անձանց համար, ովքեր չեն պարապում դասուցույցների հետ: Ստացվում է, որ վերջին 3 ամսվա ընթացքում նրանց կրթական ծառայություններ կարող են չտրամադրել, ինչը կարող է բարդացնել ընդունելությունը բուհեր»,- եզրափակեց Սերոբ Խաչատրյանը:

Հիշեցնենք, որ ՀՀ կառավարությունը արտակարգ դրություն է հայտարարել, որն ուժի մեջ է մտել մարտի 16-ին եւ կտեւի մինչեւ ապրիլի 14-ը: Այս ժամանակահատվածում ուսումնական հաստատություններում դասերը դադարեցվել են, բայց դրանցից շատերը անցում են կատարում հեռավար ուսուցման: