Աղմուկի ճնշման Krisp ինտելեկտուալ տեխնոլոգին, որը խլեցնում է շրջապատող ձայները, հայտնվել է ճիշտ ժամանակին, գրում է Techcrunch-ը:
Ընկերությունը առաջ է անցել վիրտուալ ներկայությանը գլոբալ անցման գործընթացում եւ 5 միլիոն ԱՄՆ դոլարի A սերիայի ֆինանսավորման փայլուն ռաունդ է ներգրավել` իր ակտուալ առաջարկն ընդլայնելու եւ դիվերսիֆիկացնելու համար:

Ընկերությունն առաջիններից մեկն էր արհեստական ​​ինտելեկտի բազմաթիվ նորաստեղծ ձեռնարկությունների շարքում` ունենալով օգտագործման պարզ տարբերակ եւ ակնհայտորեն արդյունավետ տեխնոլոգիաներ:

Krisp-ը կիրառում է իրական ժամանակում մեքենայական ուսուցման համակարգ ձայնի համար, որը կարող է ճանաչել մարդու ձայնը: Կողմնակի հնչյունները մանրակրկիտ կերպով հեռացվում են նույնիսկ խոսքի ընթացքում, իսկ այն, ինչ մնում է, ավելի պարզ է հնչում: Այսքանը: Ձգձգումը նվազագույն են (15 միլիվայրկյան) եւ ցածր հաշվարկային ծախսեր, ինչը նշանակում է, որ համակարգը կարող է գործել գրեթե ցանկացած սարքի վրա, հատկապես` ԱԻ-ի արագացմամբ սարքերի, ինչպես ժամանակակից սմարթֆոնների մեծ մասի դեպքում է:

Ընկերությունը սկսել է վճարովի մակարդակով անվճար ավտոնոմ ծրագրային ապահովման առաջարկով, որը վերացնում էր ժամանակավոր սահմանափակումները:

«Նախկինում մեր եկամուտները լավն էին, բայց դեկտեմբերին մենք սկսեցինք աշխատել ձեռնարկություններում: COVID-ն իսկապես արագացրեց այս պլանը»,- բացատրեց Krisp-ի համահիմնադիր եւ գործադիր տնօրեն Դավիթ Բաղդասարյանը: «Մարտին մեր ամենախոշոր հաճախորդը դարձավ խոշոր տեխնոլոգիական ընկերությունը` 2000 աշխատակցով: Ընկերությունների թիվը գնալով մեծանում է: Բայց մենք կարծում ենք, որ Krisp-ը դեռ կհետաքրքրի սպառողներին, որովհետեւ բոլորն ունեն դրա կարիքը, այնպես չէ՞»:

Նա ասաց, որ ավելի շատ մեծ խոշոր ընկերություններ են միացել Krisp-ին, այդ թվում` մեկ քոլ կենտրոն` շուրջ 40 000 աշխատակցով: Բաղդասարյանը նշեց, որ ընկերությունն արդեն աշխատում է 600 ձեռնարկության հետ, իսկ տարեկան եկամուտներն աճել են 0-ից մինչեւ 4 միլիոն դոլար:

Սա մեծ հաղթանակ է Krisp-ի թիմի համար, որը բաժանված է ԱՄՆ-ի եւ Հայաստանի, որտեղ հիմնադրվել է ընկերությունը, եւ աշխատակազմի կոմպլեկտավորման գլոբալ մոտեցման ստուգման միջեւ. համաշխարհային մակարդակի տաղանդավոր մասնագետներ կարելի է գտնել ոչ միայն Կալիֆորնիայում, Նյու Յորքում, Բեռլինում եւ այլ տեխնոլոգիական կենտրոններում, այլեւ` փոքր երկրներում, որոնք չեն օգտվում տեղական գովազդի եւ ներդրումային ենթակառուցվածքների առավելություններից:

Ֆինանսավորումը, իհարկե, այլ պատմություն է, բայց, գումար հավաքելով, ընկերությունն այժմ աշխատում է ընդլայնել իր արտադրանքը եւ թիմը: Krisp-ի հաջորդ քայլը խոսակցությունների մետատվյալների մոնիտորինգն ու ներկայացումն է:

«Հաջորդ ինտեռացիան ձեզ իրական ժամանակում հետադարձ կապ կտա այն մասին, թե ինչպես եք դուք հանդես գալիս որպես զեկուցող»,- բացատրեց Բաղդասարյանը: «Խոսելը հմտություն է, որը մարդիկ կարող են բարելավել: Երբ ինչ-որ մեկը խոսում է, նա միշտ չէ, որ ուզում է դա տեսնել: Բայց ժամանակի ընթացքում մենք կվերլուծենք այն, թե ինչ եք դուք ասում, հուշումներ կտանք բառապաշարի մասին, թե ինչպես բարելավել ձեր խոսակցական հմտությունները»:

Քանի որ ճարտարապետական ​​տեսանկյունից Krisp-ի համար հասանելի են մուտքային եւ ելքային բոլոր հնչյունները, այն կարող է բավականին հեշտությամբ հավաքել այդ տվյալները: Բայց մի անհանգստացեք. ինչպես ընկերության մյուս արտադրանքները, սա եւս բոլորովին գաղտնի է եւ մատչելի սարքերի համար:

«Այս առումով մենք շատ ինքնավստահ ենք. մեր ընկերությունը երբեք տվյալներ չի ուղարկում իր սերվերներին»,- ասել է Բաղդասարյանը: «Մենք դա երբեք չենք բախվել դրան: Մենք հավելյալ քայլեր ենք ձեռնարկում մեր տեխնոլոգիաների ստեղծման եւ օպտիմիզացման ուղղությամբ, որպեսզի ձայնը երբեք չլքի սարքը»: Սա պետք է մխիթարի գաղտնիության սիրահարներին, ովքեր կասկածանքով են վերաբերվում իրենց բոլոր խոսակցությունները երրորդ կողմի միջոցով վերլուծության ուղարկելու համար:

Սակայն մոտ ապագայում Krisp-ը շարունակում է կենտրոնացած լինել աղմուկի ճնշման համար իր ծրագրային ապահովման բարելավման վրա, որը կարող եք անվճար ներբեռնել այստեղից: