Իրանի խոշորագույն ավտոարտադրող Iran Khodro ընկերությունը (IKCO) արտադրության է պատրաստում նոր մոդել՝ կոմպակտ K132 սեդան: Այս խոստումնալից մշակման ցուցադրումը երկրի ղեկավարությանը տեղի է ունեցել 2020 թվականի փետրվարին: Արտադրության մոտալուտ մեկնարկի նախաշեմին Iran Khodro-ն տարածել է K132-ի ֆիրմային ստուդիական կադրեր, որոնցում այն երեւում է իր ողջ հմայքով, հաղորդում է RG-ը:

Նոր մոդելը կոչվում է պատմության մեջ «ամենաիրանական մեքենա», քանի որ դրանում օտարերկրյա բաղադրիչների մասնաբաժինը նվազագույնի է հասցված: K132-ում մասերի 92,5%-ը ազգային արտադրության է, միայն մնացած 7.5%-ն է գնվում արտերկրում:

Նշվում է նաեւ, որ նոր սեդանը մշակվել է IKCO-ի կողմից: Դա այնքան էլ այդպես չէ՝ դեռեւս 2019-ին իրանական ավտոարտադրողը ֆրանսիական PSA Peugeot-Citroen (իր երկարամյա գործընկեր) կոնցեռնից լիցենզիա է գնել Peugeot 301 / Citroen C-Elysee սեդաններից հարթակ արտադրելու համար, եւ դրա հիման վրա էլ կառուցվել է K132-ը: Ավելին, այն նմանեցվել է նրան՝ թափքի հիմնական շրջանակի եւ շարժիչի մասով: Այնուամենայնիվ, խոստումնալից «իրանցու» թափքի բոլոր արտաքին վահանակները սեփական են, դրանք կազմում են օրիգինալ արտաքին տեսքը:

K132-ն ունի համապատասխանաբար 4505, 1748 եւ 1466 մմ երկարություն, լայնություն, բարձրություն, դրա անիվի հիմքը 2652 մմ է, այսինքն` մեքենայի չափը համեմատելի է ռուսական Lada Vesta-ի հետ:

Մեքենան հագեցած կլինի 1,6 լիտրանոց PSA EC5 բենզինային շարժիչով՝ 110 ձիաուժ հզորությամբ: Այն զուգորդվում է 5-աստիճան մեխանիկական փոխանցումատուփի կամ 6-աստիճան «ավտոմատի» հետ: Շարժիչը համապատասխանում է «Եվրո 5»-ի բնապահպանական խիստ ստանդարտներին:

IKCO K132-ի ապրանքային նմուշների թողարկումը կսկսվի այս տարվա հոկտեմբերին, մեքենան տեղական շուկայում կվաճառվի 12 000 դոլարով: