Լեգենդար Nissan GT-R-ը մի քանի տարի անց պետք է սերունդ փոխի, բայց մինչ այդ ճապոնական մեքենան դեռ կհասցնի ունենալ Final Edition տարբերակը, ընդ որում՝ չափավոր հիբրիդային, գրում է Motor-ը:

Ինչպես հայտնում է Bestcar Web-ը, հղում անելով սեփական աղբյուրներին, ճապոնական Nissan GT-R սուպերքարը 2022-ի վերջին կստանա Final Edition «հրաժեշտի» տարբերակը՝ չափավոր հիբրիդային ուժային սարքով, հիմնվելով ներկայիս 3,8 լիտրանոց V6 բիտուրբոշարժիչի եւ առանձին 48 վոլտ էլեկտրամատակարարմամբ գեներատորի վրա: Սա պետք է ապահովի մեքենայի ինչպես համապատասխան հեռանկարային էկոլոգիական չափանիշները, այնպես էլ մի փոքր հզորության ավելացումը: Ինսայդերները պնդում են, որ հիբրիդային համակարգը կավելացնի մոտ 27 ձիաուժ, չնայած, հավանաբար, կօգտագործվի նաեւ «բիտուրբո 6-ը» ՝ միավորի ընդհանուր հզորությունը հասցնելով մոտ 700 ձիաուժի:

Nissan GT-R Final Edition-ը կփոխարինի սուպերքարի ներկայիս տարբերակին եւ վաճառքում կմնա մինչեւ 2024 թվականը, երբ R36-ի այս սերնդի արտադրությունը կդադարեցվի Ճապոնիայում էկոլոգիական նորմերի պլանավորված խստացման պատճառով: Հայտնի է, որ դրա իրավահաջորդը կստանա հիբրիդային ուժային սարք` կինետիկ էներգիայի վերականգնման համակարգով։ Նմանատիպ տեխնոլոգիա արդեն օգտագործվում է Nissan GT-R LM Nismo մրցարշավային ավտոմեքենայում, որը մասնակցում է Լե Մանեի մրցումներին: Ներկայիս GT-R-ը հագեցած է 570, իսկ Nismo-ն՝ 600 ձիաուժ հզորությամբ շարժիչով։