Միջազգային էներգետիկ գործակալության (ՄԷԳ) փորձագետների գնահատմամբ՝ այս տասնամյակի վերջում էլեկտրաքարարի վաճառքները կհասնեն տարեկան 145 միլիոն էլեկտրաքարի, գրում է Հայթեք+ը:

Անցած տարվա արդյունքներով՝ էլեկտրաքարերի համաշխարհային մատակարարումները հասել են 3 միլիոնի՝ մեկ տարվա ընթացքում մեծանալով ավելի քան 40 տոկոսով, եւ դա համավարակով պայմանավորված ճգնաժամի եւ համաշխարհային ավտոմոբիլային շուկայում 16-տոկոսանոց կրճատման պայմաններում: Արդյունքում էլեկտրաքարեր արտադրողները վաճառել են ավելի քան 3 միլիոն էլեկտրաքար, իսկ սպառողները ծախսել են էկոլոգիապես մաքուր տրանսպորտի վրա ավելի քան 120 միլիարդ դոլար, ինչը գումարային տեսքով 50 տոկոսով գերազանցում է 2019 թվականի ցուցանիշը: Ընդ որում՝ պետական կարգավորիչ մարմինները հատկացրել են էլեկտրաքարերի զարգացման համար շուրջ 13 միլիարդ դոլար սուբսիդիաների տեսքով:

Այս տարվա առաջին եռամսյակում վաճառքներն աճել են 140 տոկոսով՝ հասնելով 1,1 միլիոն ավտոմեքենայի: Վերլուծաբանների կարծիքով՝ աճի հիմնական գործոնն է CO2 արտանետումների կրճատման համար խոստացված ստանդարտներն ու Չինաստանում, Եվրոպայում եւ ԱՄՆ-ում էլեկտրաքարերի կայուն մատակարարումները: ՄԷԳ էներգետիկայի ոլորտում վերլուծաբան Յակոպո Տատինիի խոսքով՝ ներկայիս ցուցանիշները կորի միայն սկիզբն են, որն աստիճանաբար կաճի 2030 թվականին:

Նրա խոսքով՝ ներկայիս տասնամյակի կեսերին մարտկոցների գների անկում կգրանցվի, իսկ էլեկտրամոբիլների արժեքը կհավասարվի բենզինով աշխատող մեքենաների գնին: Սակայն վտանգավոր փոփոխություններն իրագործելու համար ՄԷԳ-ում խորհուրդ են տալիս միավորել մասնավոր հատվածի եւ պետական կազմակերպությունների ջանքերը: Որպես հեռանկարային օրինակ՝ ՄԷԳ մասնագետները նշել են Մեծ Բրիտանիան, որն արդեն հաստատել է էլեկտրամոբիլների վաճառքի արգելքը 2030 թվականից հետո: