Facebook-ն ու Apple-ը արդեն մի քանի տարի պայքարում են միմյանց դեմ։ Apple-ը WWDC 2020-ին հայտարարել է, որ iOS-ը կպահանջի հավելվածներից օգտվողներին խնդրել բաժանորդագրվել՝ հավելվածների միջեւ գովազդին հետեւելու համար: Facebook-ը հաջորդ ամիսների մեծ մասն անցկացրել է դեմ արտահայտվելով Apple-ի ծրագրերին եւ կանխատեսելով եկամուտների անկայունություն գալիք փոփոխությունների պատճառով, սակայն գործառույթը թողարկվել է iOS 14.5-ում դեռ 2021 թվականի ապրիլին:

Սակայն մի քիչ զարմանալի է, որ մինչ այս ամենի փլուզումը Facebook-ը եւ Apple-ը աշխատում էին գործընկերության եւ եկամուտների բաշխման համաձայնագրի վրա, գրում է The Wall Street Journal-ը։

Աղբյուրի համաձայն՝ Apple-ը եւ Facebook-ը դիտարկում էին առանց գովազդի հարթակի տարբերակի գրանցման հնարավորությունը: Եվ քանի որ Apple-ն իր վրա էր վերցնում հավելվածներում գնումների մի մասը, ներառյալ բաժանորդագրությունները, սա իսկապես շատ շահավետ գործարք կարող էր լինել:

Եվս մեկ պայմանավորվածություն, որը քննարկվել եւ, ի վերջո, տարաձայնությունների առարկա է դարձել, այն է, որ Apple-ը վերցնում էր «գովազդային հաղորդագրությունների» մի մասը, ինչը, ըստ էության, նույնն է, ինչ ավելի լայն լսարանի առջեւ գրառման համար վճարելը:

Facebook-ը վաղուց է հաղորդագրությունները որպես իր գովազդային պորտֆոլիոյի մաս համարում, փոքր ձեռնարկությունները հաճախ օգտագործում են գովազդվող գրառումները՝ ավելի շատ մարդկանց գրավելու համար: Բանը հասել է նրան, որ Apple-ն ասել է, թե խթանումները պետք է դիտարկվեն որպես հավելվածում գնումներ, որոնք ենթակա կլինեն եկամուտների 30 տոկոս կրճատման, որը ընկերությունն իր վրա է վերցնում: Facebook-ը, մյուս կողմից, պնդում է, որ դրանք գովազդային ապրանքներ են եղել, որոնց վրա Apple-ը չի տարածվում:

Insider Intelligence հետազոտական ընկերությունը պնդում է, որ 2021 թվականին օգտատերերի հետագծման մեջ փոփոխություններ մտցնելուց ի վեր iPhone-ի օգտատերերի 37 տոկոսը թույլ է տվել ընկերություններին հետեւել իրենց գործունեությանը հավելվածներում։ Փոփոխությունը ուժի մեջ մտնելուց հետո Facebook-ի (այժմ Meta) եկամուտների աճը զգալիորեն նվազել է, եւ Meta-ն անցյալ եռամսյակում հայտնել է ընկերության պատմության մեջ եկամուտների առաջին անկման մասին:

Apple-ը մեծ ջանքեր է գործադրում , որպեսզի իրեն ներկայացնի որպես գաղտնիության պաշտպան, իսկ Meta-ն… Դե, Meta-ն զբաղված է Մետատիեզերքը իրի վերածելով: Սակայն գոնե առայժմ գովազդը Meta-ի համար եկամուտ ստանալու միակ նշանավոր միջոցն է, ուստի ընկերությունը պետք է շարունակի հարմարվել աշխարհին, որտեղ iOS հավելվածների հետապնդումներից պաշտպանությունն այն է, ինչից օգտվում է օգտատերերի մեծամասնությունը։