Ալբերտ Ավդոլյանի «Էլգաուգոլ» ընկերությունը 2023 թ. Յակուտիայի «Էլգա» ածխային համալիրի մոտ օդանավակայան կգործարկի. Ներդրումների ծավալը 6 միլիարդ ռուբլի կկազմի։ Այս մասին ՌԲԿ-ին ասել է ընկերության ներկայացուցիչ Անաստասիա Խարիտոնովան։ Ընկերությունը նաեւ իր սեփական ավիաընկերությունը կստեղծի, սակայն այդ նախագծում ներդրումների չափը չի բացահայտվում։

Խարիտոնովայի խոսքով՝ Էլգա հանքավայր մասնագետների տեղափոխումն արագացնելու համար մասնավոր օդանավակայան եւ ավիաընկերություն է անհրաժեշտ։

Օդանավակայանի կառուցման մասին՝ աշխատանքային ավանի եւ աշխատողների մշտական ​​բնակության համար ավանի հետ միասին, Էլգաուգոլը հայտարարել էր 2020 թ. սեպտեմբերին, սակայն նախագծի մանրամասները չէին հրապարակվել։

Էլգա հանքավայրը` Ռուսաստանում կոքսային ածխի ամենամեծ հանքավայրը (պաշարները 2.2 մլրդ տոննա են գնահատվում), գտնվում է Յակուտիայի հարավ-արեւելքում՝ Ներյունգրի քաղաքից 415 կմ հեռավորության վրա, որտեղ գտնվում է մոտակա օդանավակայանը, եւ Բայկալ-Ամուր մագիստրալից 300 կմ հեռավորության վրա: Այժմ աշխատակիցների տեղափոխումն իրականացվում է ավտոմոբիլային ճանապարհով կամ Ուլակ (Ամուրի շրջան)- Էլգա մասնավոր երկաթգծով, որը կառուցել է Իգոր Զյուզինի «Մեչել»-ը 2008-2014 թթ. 80 միլիարդ ռուբլով։ 2020-ի գարնանը «Մեչել»-ը 97 միլիարդ ռուբլով վաճառեց Էլգա ածխային համալիրի վերահսկողությունը՝ այս ճանապարհի հետ միասին, Ալբերտ Ավդոլյանի «Ա-Պրոպերտի» ընկերությանը։

Օդանավակայան կառուցելու եւ ավիաընկերություն ստեղծելու որոշումը կայացվել է հանքավայրի հեռավոր աշխարհագրական դիրքի եւ բարդ նյութատեխնիկական ապահովման պատճառով, բացատրում է Խարիտոնովան։ Լավ ճանապարհով (ձմեռային կամ չոր) տրանսպորտով գնալը տեըում է մոտ յոթից ութ ժամ, գարնանը, ամռանը եւ աշնանը, եթե ճանապարհը թաց է անձրեւներից, ուղեւորության ժամանակը 10-12 ժամ է, ասել է նա։ Ուլակ կայարանից դեպի Էլգա գնացքով ճանապարհը տեւում է 20-ից 24 ժամ:

Օդանավակայանն Էլգա ածխային համալիրի կազմում կօգնի լուծել տրանսպորտի հասանելիության, աշխատողների հերթափոխի պլանային փոխադրումների, անհրաժեշտ բեռների եւ արտադրության անվտանգության բարելավման խնդիրները, հավելել է «Էլգաուգոլ»-ի ներկայացուցիչը։ Ածխի դուրսբերման համար հանքավայրից դեպի Օխոտսկի ծով երկաթուղի եւ դրա ափին նավահանգիստ կկառուցվի։ 2021 թ. ընկերությունն այդ նախագիծը 97.1 միլիարդ ռուբլի էր գնահատել:

«Էլգաուգոլ»-ը նախագծում եւ կառուցում է «Էլգա» օդանավակայանը, որը վայրէջքի վայրի կարգավիճակ կունենա՝ 2270 մ երկարությամբ եւ 48 մ լայնությամբ արհեստական ​​թռիչքուղով (ապագայում՝ մինչեւ 2.5 հազար մ ավելացում)։ Հարթակում հնարավորություն կունենա միաժամանակ երկու տարածաշրջանային ինքնաթիռ տեղավորել՝ մինչեւ 70 մարդ տարողունակությամբ։

Մինչեւ 2024 թվականը «Էլգաուգոլ»-ը ցանկանում է երեք Il-114-300 տարածաշրջանային ինքնաթիռներից կազմված ավիաընկերության նավատորմ ձեւավորել (առավելագույն թողունակությունը՝ 68 ուղեւոր): Դա բխում է «Էլգաուգոլ»-ի գլխավոր տնօրեն Ալեքսանդր Իսաեւի նամակից, որը նա օգոստոսի 2-ին ուղարկել էր United Aircraft Corporation (UAC) ղեկավար Յուրի Սլյուսարին։ ՌԲԿ-ն ունի նամակի պատճենը, որի իսկությունը հաստատել է UAC-ին մոտ կանգնած աղբյուրը։ «Խնդրում ենք նշել արժեքը եւ որոշել [ինքնաթիռների] առաքման հնարավոր ժամանակը»,- ​​գրել է Իսաեւը։ ՌԲԿ-ն հարցում է ուղարկել UAC-ի մամուլի ծառայություն։