Ամբողջ աշխարհում համաճարակի առաջին օրերից սկսած սպառողները կրճատում են մսի օգտագործումը։ Տավարի մսի պահանջարկը 2022 թվականին աճել է, եւ, չնայած գնաճի նվազմանը, բոլոր նշանները ցույց են տալիս, որ այս տարի ճնշումը շարունակվում է:

Տնտեսական անկումների ժամանակ մսի վաճառք նվազումը հազվադեպ չէ: Ուշագրավն այն է, որ պահանջարկն ավելի արագ է նվազում այն երկրներում, որտեղ տավարի միսն ավանդաբար ընտրված սպիտակուցն է եղել: Բրազիլիայում 2022 թվականին սպառումը հասել է պատմական նվազագույնի: Ամերիկացի գնորդները նախորդ տարի կրճատել են մսի իրենց գնումները ավելի քան 4%-ով, մինչդեռ, ըստ NielsenIQ-ի, Մեծ Բրիտանիայում նվազել է սթեյքերի վաճառքը:

Թերեւս ոչ մի տեղ ավելի լավ չի արտացոլում այս միտումը, քան Արգենտինայում: Արգենտինական խորովածը կամ ասադոն, ինչպես տեղացիներն են ասում, այնքան խորն է հյուսված ազգայինին, որ նույնիսկ ամենավատ անկումների ժամանակ սպառումը դիմադրում է դրան: Վերջին գնաճը սպառողներին ստիպում է գնել հավի միս, որն այժմ հավակնում է երկրի լավագույն սպիտակուցի կոչմանը:

Տավարի մսի խոշորագույն շուկաներից որոշները ակնհայտ անկում են ապրում․ Արգենտինայում՝ ավելի քան 2%, իսկ ԱՄՆ-ում՝ գրեթե 5% անկում։

Անկայուն պահանջարկը ազդանշան է տալիս աշխարհի խոշորագույն տավարի միս արտադրողներն, ներառյալ JBS SA-ին եւ Tyson Foods Inc.-ին։ Ընկերությունները նաեւ բախվում են երաշտի հետ, ինչը հանգեցնում է պաշարների կրճատման, արտադրության ավելի բարձր ծախսերի եւ ներդրողների ճնշման աճին՝ մսի ավելի կայուն արտադրության համար:

Տավարի մսի պահանջարկի վրա ճնշումը ողջունելի նորություն է մոլորակի համար: Ըստ որոշ գնահատականների, գյուղատնտեսությունն ավելի շատ գլոբալ ջերմոցային գազերի արտանետումներ է ունենում, քան տրանսպորտը, ինչը մեծ մասամբ պայմանավորված է անասնաբուծությամբ:

Made in Hackney-ի հիմնադիր Սառա Բենթլին՝ ասում է, որ տասը տարի առաջ դպրոցի հիմնադրումից ի վեր մարդկանց վերաբերմունքի էվոլյուցիա է տեսել: Ժամանակին ոչ նորաձեւ համարվող ոսպն այժմ մեծ հիթ է: Ուսանողների մեծ մասը վեգան կամ բուսակեր չեն, ասաց նա, սակայն նրանց հետաքրքրում է, թե ինչ կարող են ուտել մատչելի գնով: «Դուք չեք կարող վիճել գնի հետ», - ասել է Բենթլը։

Մեծ Բրիտանիայում մթերային խանութներից եւ ռեստորաններից տավարի մսի գնումները տարեկան կտրվածքով նվազել են 5, 8 տոկոսով, մինչդեռ տապակած մսի վաճառքը նվազել է 22 տոկոսով։ Սթեյքի վաճառքը՝ մոտ 19 տոկոսով։

Իհարկե, դեռեւս վաղ է ասել, արդյոք այս միտումը կշարունակվի ամբողջ աշխարհում։ Շատ տնտեսագետներ դեռեւս ակնկալում են, որ որոշ տարածաշրջաններում սպառումը կաճի հաջորդ տասնամյակի ընթացքում, քանի որ բնակչության աճը եւ տավարի մսի սպառումը մեծանում է Ասիայի եւ այլ զարգացող շուկաների սպառողների կողմից: