Երեքշաբթի օրը նորվեգական Flyr ավիաընկերությունը հայտարարել է, որ սնանկության հայց կներկայացնի, քանի որ չի կարողացել իր գործունեության համար անհրաժեշտ կանխիկ դրամական միջոցներ ներգրավել, հաղորդում է Reuters-ը:

«Այլեւս չկա լիկվիդայնության կարճաժամկետ իրավիճակի լուծում գտնելու իրատեսական հնարավորություն,- ասվում է ընկերության հայտարարության մեջ, իսկ տնօրենների խորհրդի որոշումը եղել է միաձայն,- Բոլոր թռիչքներն ու տոմսերի վաճառքը, որպես հետեւանք, չեղարկվել են»։

Flyr-ը, որն իր գործունեությունը սկսել է 2021 թվականի կեսերին եւ սպասարկել է ներքին ուղղություններ Նորվեգիայում, ինչպես նաեւ Եվրոպայում, երկուշաբթի հայտարարել է, որ թույլ ֆինանսական շուկաները եւ օդային ճանապարհորդության պահանջարկի հետ կապված անորոշությունը թույլ են տվել իրեն ավելի շատ դրամական միջոցներ հավաքել:

Flyr-ը, որը վարձակալում է 12 Boeing 737, նոյեմբերին հայտարարել է, որ հավելյալ միջոցներ հավաքելը կենսական նշանակություն ունի ձմեռային սեզոնը հաղթահարելու եւ 2023 թվականի գարնանն ու ամռանը պատրաստվելու համար, սակայն հավաքել է այն ժամանակ անհրաժեշտ գումարի մոտ կեսը:

Ընկերությունը երկուշաբթի հայտնել է, որ վերջին օրերին փորձել է 330 միլիոն նոկ (33 միլիոն դոլար) ֆինանսավորում ստանալ, սակայն ձախողվել է, ինչը իր բաժնետոմսերի գինը 78 տոկոսով նվազեցրել է:

Բաժնետոմսերի հետագա առեւտուրը կդադարեցվի, հայտարարել է Flyr-ը երեքշաբթի:

Ընկերությունը, որի մրցակիցները Norwegian Air-ն ու սկանդինավյան SAS ավիափոխադրողն է, հոկտեմբերի 4-ին հայտարարել է, որ դրամական միջոցները պահպանելու համար ծախսերի զգալի նվազեցում կիրականացնի, ներառյալ կրճատումները, եւ կդադարեցնի ոչ եկամտաբեր երթուղիները:

Flyr-ը սկանդինավյան վերջին փոխադրողն է, որը վերջին տարիներին բախվել է ֆինանսական դժվարությունների, քանի որ համավարակը, էներգակիրների գների աճը եւ սպառողների վստահության անկումը նվազեցրել են պահանջարկը:

SAS-ն ինքը վերակազմակերպման գործընթացում է՝ ԱՄՆ-ում սնանկությունից պաշտպանության գործընթացի շրջանակներում, իսկ Norwegian Air-ը 2021 թվականին վերակազմավորվել է իռլանդական դատարանի վերահսկողության ներքո՝ դառնալով կրճատված տարածաշրջանային ավիաընկերություն: