Volvo-ն պատրաստվում է 2026 թվականին իր հաջորդ սերնդի էլեկտրական մեքենաների արտադրության մեջ ներդնել մեգաֆոնային տեխնոլոգիա, որը, ըստ ընկերության, զգալիորեն կբարելավի արդյունավետությունը և ավելի մեծ ազատություն կտա ապագա մեքենաների նախագծմանը և արտադրությանը, հաղորդում է Autocar-ը:
Ընկերությունն ասում է, որ առաջադեմ արտադրական գործընթացը կներառվի հաջորդ սերնդի էլեկտրական մեքենաների մեջ, որոնք արտադրվում են Շվեդիայի իր հիմնական գործարանում:
Թեև արտադրողը որևէ տեխնիկական մանրամասներ չի ներկայացրել, դա կապված կլինի SPA3 պլատֆորմի ծրագրված ներդրման հետ, որը գոյություն ունեցող ճարտարապետության էվոլյուցիան է և օգտագործվում է ընկերության պատվերով էլեկտրական մեքենաների երրորդ սերնդի ստեղծման համար:
«Այն, ինչ կարող եմ ասել, այն է, որ մենք պարտավորվել ենք ամբողջությամբ էլեկտրական լինել մինչև 2030 թվականը, և մինչ այդ մենք պետք է վերանախագծենք մեր ամբողջ տեսականին, որպեսզի ունենանք էլեկտրական տարբերակներ մեր բոլոր հաճախորդների համար: Եվ դա պահանջում է մեծ թվով նոր մեքենաներ մինչև 2030 թվականն ընկած ժամանակահատվածում», - ասում է Volvo-ի ռազմավարության և ծրագրերի կառավարման ղեկավար Էրիկ Սեվերինսոնը:
Մեգաձուլման գործընթացը ներառում է մեքենաների մեծ, անհատական մասերի արտադրություն՝ ձուլածո մետաղը ձուլվածքի մեջ լցնելով: Սա թույլ է տալիս մեքենայի պլատֆորմի մեծ հատվածները արտադրվել որպես մեկ միավոր, այլ ոչ թե ստիպված լինել արտադրել բազմաթիվ առանձին մասեր և դրանք միասին զոդել կամ պտուտակել: Այս տեխնոլոգիան արդեն օգտագործվում է Tesla-ի կողմից, իսկ Toyota-ն նախատեսում է այն ներկայացնել ապագա մոդելների վրա։