Ավտոմեքենաների համաշխարհային վաճառքի մեկ երրորդը բաժին է ընկել չինացիներին: Չինաստանի ուղևորատար ավտոմեքենաների ասոցիացիայի տվյալներով՝ մարտին չինական ապրանքանիշերի վաճառքը հասել է ամբողջ մոլորակում վաճառված 8,15 միլիոն ավտոմեքենաների 33%-ին, գրում է Motoru.ru-ն։
Toyota-ն շուկայի մասնաբաժինով պահպանում է առաջին տեղը՝ 10,6 տոկոս, որին հաջորդում են Volkswagen-ը և Hyundai-ը՝ համապատասխանաբար 9,5 և 7,4 տոկոս բաժնետոմսերով։ Թոփ 10-ում միակ չինական ապրանքանիշը՝ Geely-ն, վաճառել է ավելի քան 738 հազար ավտոմեքենա (3,5 տոկոս)։
Չինական BYD-ը մոտեցավ Geely-ին, որը զբաղեցրեց 10-րդ տեղը. մարտին զբաղեցրեց համաշխարհային ավտոշուկայի 3,2 տոկոսը և հայտնվեց 11-րդ տեղում: Նրան երեք տոկոսով հաջորդում է Chery-ին։
Chery-ն և Geely-ն տիրապետում են նաև եվրոպական շուկայի վեց տոկոս բաժնետոմսերին, մինչդեռ տանը նրանց բաժնետոմսերը կազմում են համապատասխանաբար երեք և երկու տոկոս: Ավտոմեքենաների հսկա BYD-ին իր էժան էլեկտրամոբիլներով բաժին է ընկել Չինաստանում վաճառքի ինը տոկոսնը, իսկ Եվրոպայում նրա մասնաբաժինը դեռ չի հասել մեկ տոկոսի։
Սա առաջին դեպքը չէ, երբ չինացիները զբաղեցնում են շուկայի մեկ երրորդը։ 2016 թվականից մինչև 2018 թվականը չինական ապրանքանիշերը վաճառել են բոլոր մեքենաների մոտ 30 տոկոսը, մասնաբաժինը նվազել է մինչև 29 տոկոս, իսկ մինչև 2022 թվականը այն աճել է մինչև 33 տոկոս:
Մինչդեռ Եվրոպայում և ԱՄՆ-ում աճում է անհանգստությունը չինական մեքենաների առատության կապակցությամբ։ Անցյալ տարի Եվրահանձնաժողովը հետաքննություն սկսեց էլեկտրամոբիլների չափազանց ցածր գների պատճառով, որոնք Չինաստանը կողմնակալ անվանեց, իսկ ԱՄՆ նախագահ Ջո Բայդենը նույնիսկ կասկածեց «չինացիներին» ազգային անվտանգությունը խաթարելու մեջ։