Apple ամերիկյան ընկերությունը թվային գովազդի վրա 179 տոկոսով ավելի շատ է ծախսել, քան նրա մրցակից Samsung–ը, հայտնում է Business Insider–ը։
Ըստ առկա գնահատականների՝ մեկ տարում Apple–ն ԱՄՆ–ում 97 մլն դոլար է ծախսել բջջային, դիսփլեյի եւ տեսագովազդի համար, այնինչ Samsung–ը՝ 80.4 մլն դոլար։
Եթե բացառենք Samsung–ի գովազդային ծախսերն այն սեգմենտներում, որտեղ ներկայացված չէ Apple–ը, ապա ստացվում է, որ ամերիկյան ընկերությունը գովազդի համար 179 տոկոսով ավելի շատ է ծախսել, քան նրա հարավկորեական մրցակիցը։