News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Մայիս 11
Տեսնել լրահոսը

Apple ամերիկյան ընկերությունը թվային գովազդի վրա 179 տոկոսով ավելի շատ է ծախսել, քան նրա մրցակից Samsung–ը, հայտնում է Business Insider–ը։

Ըստ առկա գնահատականների՝ մեկ տարում Apple–ն ԱՄՆ–ում 97 մլն դոլար է ծախսել բջջային, դիսփլեյի եւ տեսագովազդի համար, այնինչ Samsung–ը՝ 80.4 մլն դոլար։

Եթե բացառենք Samsung–ի գովազդային ծախսերն այն սեգմենտներում, որտեղ ներկայացված չէ Apple–ը, ապա ստացվում է, որ ամերիկյան ընկերությունը գովազդի համար 179 տոկոսով ավելի շատ է ծախսել, քան նրա հարավկորեական մրցակիցը։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Մխիթար Հայրապետյանը և Վասիլիս Մարագոսը քննարկել են ՀՀ-ԵՄ բազմակողմ համագործակցության օրակարգային հարցեր
ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարար Մխիթար Հայրապետյան...
Վահագն Խաչատուրյանը բարձր է գնահատել ՏՏ, կրթության, սոցիալական ոլորտներում «Սինոփսիսի» ակտիվ գործունեությունը
Սասին Ղազին նշել է, որ «Սինոպսիս Արմենիան» ընկերության մեծ ընտանիքում իր ուրույն և առաջատար դիրքն ունի, ինչը երկկողմ սերտ համագործակցության…
Reuters. ԱՄՆ-ն կարող է նոր պատժամիջոցներ սահմանել Չինաստանի դեմ արհեստական ​​ինտելեկտի տեխնոլոգիաների ոլորտում
ԱՄՆ նախագահ Ջո Բայդենի վարչակազմը նախապատրաստում է միջոցառումների...
Ռուստամ Բադասյանն այցելել է Դիջիթեյն (ֆոտո)
Պետությունը միշտ պատրաստակամ է և բաց բիզնեսի հետ երկխոսության համար...
Կապահովվի ՏՏ ոլորտի առևտրային կազմակերպություններին և անհատ ձեռնարկատերերին պետական աջակցության ֆինանսավորումը
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ մայիսի 8-ի նիստում վերաբաշխման միջոցով գումար...
Ինֆորմատիկայի միջազգային օլիմպիադայի մրցանակակիրներին կտրամադրվի անվանական կրթաթոշակ. ԿԳՄՍՆ
ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով Ինֆորմատիկայի միջազգային օլիմպիադայի…
Ամենաշատ