News
Լրահոս
News
Հինգշաբթի
Հունվար 17
Տեսնել լրահոսը

Facebook Inc.-ին պատկանող WhatsApp մեսենջերը, որում ըստ ընկերության հունվարի դրությամբ տվյալների 1.5 մլրդ մարդ էր գրանցված, Եվրոպայում իր օգատերերի համար նվազագույն տարիքը բարձրացնում է, հայտնում է ՌԲԿ-ն:

Եթե նախկինում, կարելի էր 13 տարեկանից  գրանցվել եւ հավելվածն օգտագործել, ապա այժմ դա հնարավոր է անել 16 տարեկանից: Համապատասխան փոփոխություններն արդեն հայտնվել են WhatsApp-ի կայքում:

Այս միջոցն, ըստ մեսենջերի ներկայացուցիչների, կօգնի WhatsApp-ին պահպանել ընկերությունում գաղտնիության վերաբերյալ ընդունված նոր կանոնները, որոնք ուժի մեջ են մտնում մյուս ամսից:

Դրանց իրականացման համար, գորոծակալությունը պարզաբանում է, որ WhatsApp-ը իր եվրոպացի օգտատերերին կխնդրի հաստատել, որ իրենց 16 տարին արդեն լրացել է:

Այն դեպքում, եթե օգտատերը 16 տարեկանից ցածր տարիք ունենա, նրա փոխարեն ծնողը կամ խնամակալը կարող է համաձայնել մեսենջերի կանոնների եւ պահանջների հետ:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Lenovo-ն կարող է վերսկսել ծալովի Motorola-ի արտադրությունը
Ստեղներով ծալովի Razr V3 հեռախոսն առաջին անգամ ներկայացվել է 2004-ին եւ դարձել ամենավաճառվող բջջային սարքերից մեկը...
Windows-ում վտանգավոր շորթիչ վիրուս են գտնել
Փորձագետները հաստատել են, որ վիրուսը 4 ֆայլ է բեռնում համակարգիչ, որոնք կաթվածահար են անում օպերացիոն համակարգի աշխատանքը...
Windows 10-ը հարմարեցվում է ծալվող սարքերին
Նրա առանցքային առանձնահատկությունը կլինեն կորացած եւ կորպուսի հակառակ կողմ անցնող ծայրերով երկու էկրանները, որոնք այնպես են կառուցված, որ բացված վիճակում միասնական, գրեթե անկար դիսփլեյ ձեւավորեն...
Reuters. Facebook-ը խստացնում է 2019թ․ երկրների համար քաղաքական գովազդի կանոնները
Facebook-ն իր հարթակում խստացնում է քաղաքական գովազդի կանոնները այն երկրներում․․․
Հայկական Renderforest-ը դասվել է 100 լավագույն ընկերությունների ցանկում` գերազանցելով ամերիկյան Facebook-ը (ֆոտո)
Հայկական Renderforest-ը մի քանի հորիզանականով նույնիսկ գերազանցել է համաշխարհային սոցիալական ցանց Facebook-ին, որը համարվում է Սիլիկոնյան Հովիտի գիգանտներից մեկը...
Facebook-ը որոշել է օգնել լրատվական ինդուստրիային
Քեմփբել Բրաունը՝ Facebook-ի գլոբալ լրատվական գործընկերության ղեկավարը, հայտարարում է, որ ցանկանում է աշխատել հրատարակիչների հետ՝ սոցցանցում եւ նրա սահմաններից դուրս հաջողության հասնելու համար...
Ամենաշատ