News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Հունվար 18
Տեսնել լրահոսը

Beeline-ը հայտարարում է «Ինտերնետ այսօր» նոր կանխավճարային սակագնային պլանի գործարկման մասին։ Սակագնային պլանը թույլ է տալիս 200 դրամ օրական բաժանորդավճարի դիմաց ստանալ 1 գիգաբայտ գերարագ շարժական ինտերնետ։

«Վերջերս մենք բաժանորդներից շատ հաճախ առաջարկներ էինք ստանում՝ շարժական ինտերնետի սակագնային պլանների շարքն ընդլայնելու հետ կապված։ Մեր նոր առաջարկները նախատեսված են հենց շարժական ինտերնետի ամենաակտիվ օգտագործողների համար եւ թույլ են տալիս հաճախորդներին լիարժեք գնահատել մեր 3G եւ 4G բջջային ցանցերի արագություններն ու հարկ եղած դեպքում ավելացնել հասանելի ինտերնետի ծավալը», - նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

«Ինտերնետ այսօր» առաջարկի շրջանակում տրամադրված շարժական ինտերնետի  ծավալը կարելի է օգտագործել մինչեւ օրվա ավարտը։ Հիմնական ծավալի սպառման դեպքում  հնարավոր է ակտիվացնել «Հավելյալ 1 ԳԲ» ծառայությունը, որի արժեքն է 200 դրամ։ Այդ ծավալը կարելի է օգտագործել մինչեւ հաջորդ օրվա ժամը 22։00-ն։ «Հավելյալ 1 ԳԲ» ծառայությունը ակտիվացնելու համար պետք է հավաքել *2200# հրահանգը։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Դավթաշենի ավտոճանապարհին ընկած հենասյունը չի պատկանում Ucom ընկերությանը. պարզաբանում
Տեղեկացնենք, որ Ucom ընկերության համապատասխան տեխնիկական ստորաբաժանման աշխատակիցները մեկնել են դեպքի վայր այն բանից հետո...
Եթերային հեռարձակման ոլորտում եւս մեկ տարով բացառվում է նոր «խաղացողների» ի հայտ գալ. հայտարարություն
Հանրային թվային ցանցի օպերատորը եւս մեկ տարով պահպանելու է իր մենաշնորհային դիրքը…
Beeline-ը պատրաստ է ամանորյա տոներին. Մեծացրել է բջջային ցանցերի տարողականությունը
Մենք արել ենք հնարավոր ամեն ինչ, որպեսզի ամանորյա տոների ընթացքում մեր բաժանորդները բաց չթողնեն ոչ մի զանգ՝ լինի դա հեռախոսով թե ինտերնետով…
Շենգավիթ համայնքում վերաբացվել է Beeline-ի վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակը
Beeline-ը մշտապես աշխատում է իր գրասենյակների ցանցի զարգացման ուղղությամբ, եւ հիանալի նորություն ունի Շենգավիթ համայնքի բնակիչների համար...
Beeline-ի վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակները տոներին կաշխատեն հատուկ գրաֆիկով
Beeline-ը մշտապես մեծ ուշադրություն է դարձնում սպասարկման որակին եւ բաժանորդների հարմարությանը։ Նույնիսկ ամանորյա տոներին մենք ձգտում ենք...
Beeline-ն ամփոփեց «Հաճախորդի օր» եւ «Հաճախորդի ձայն» ծրագրերի արդյունքները
Beeline-ի քաղաքականության կարեւոր մասն է՝ օգնել հաճախորդներին եւ արագ արձագանքել նրանց առաջարկներին եւ բողոքներին…
Ֆոտոռեպորտաժներ