News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Մայիս 11
Տեսնել լրահոսը

Մարդիկ հակված են փոխել իրենց կարծիքը՝ այլոց ազդեցության տակ ընկնելով: Այս փաստը, ինչպես գրում է Popular Mechanics-ը, հաստատվում է տարբեր երկրներում անցկացված բազմաթիվ փորձերարկումներով: Ինչու՞ են մարդիկ հետեւում ամբոխի կարծիքին: Գիտնականները փորձում են պատասխանել այս հարցին:

Դեռեւս քսաներորդ դարի կեսերին փորձարկումներ էին իրականացվում, որոնք ցույց են տվել, որ եթե փորձարկվողներին խնդրել գնահատել, օրինակ, երկու գծերի երկարությունը, ապա, ամենայն հավանականությամբ, նրանք սխալ պատասխան կտան, եթե նախկինում տեսել են, որ այլ մարդիկ նույն սխալ պատասխանն են տալիս: Նման փորձեր անցկացնող գիտնական Սոլոմոն Աշը չէր կարողանում հասկանալ, թե որտեղից են ծագում երեւույթի արմատները. կամ մարդիկ սկսում են իրենց համոզել սխալի ճիշտության մեջ՝ մեծամասնության կարծիքին չհակառակվելու համար, կամ նրանց անկեղծորեն թվում է, որ մյուսները ճիշտ պատասխաններ են տալիս:

Աշը տոմոգրաֆ չուներ, որը հասանելի է ժամանակակից հետազոտողներին, ովքեր մի փոքր ավելի հեռու են գնացել  խնդրի ուսումնասիրության մեջ: Օրինակ, նյարդաբանագետ Վասիլի Կլյուժարովը ուսումնասիրել է այն գործընթացները, որոնք տեղի են ունենում փորձարկողների ուղեղում, ում խնդրել էին գնահատել կանանց դեմքերի գրավչությունը: Երբ մարդկանց ցույց էին տրվել, որ փորձարկան մյուս մասնակիցները, իբր, բացասաբար են գնահատել օբյեկտիվորեն գրավիչ դեմքերը, ապա նրանց ուղեղը դա որպես սխալ է ընկալել:

Կլուչարյովի փորձը եւ նմանատիպ այլ ուսումնասիրություններ ցույց են տվել, որ ամբոխին հետեւել ստիպում է ուղեղի հարակից միջուկը, որը հաճախ «հաճույքների կենտրոն» են անվանում: Ուղեղի այս տարածքը, ինչպես ցույց են տալիս փորձերը, ենթակա է սոցիալական շատ հզոր ազդեցության: Ուղեղի այս հատվածը, ինչպես ցույց են տվել փորձերը, շատ հզոր սոցիալական ազդեցության է ենթարկված:

 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Ամենաշատ