News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Հունիս 19
Տեսնել լրահոսը

YouTube-ը հայտարարել է 100 մլն դոլարի ֆոնդ ստեղծելու մասին, որպեսզի վճարի հանրահայտ Shorts տեսահոլովակները նկարահանողներին։

Ֆոնդը կգործարկվի առաջիկա ամիսներին: Վճարումները կկատարվեն ինչպես այս, այնպես էլ հաջորդ տարի:

Հարթակները ձգտում են ներգրավել երիտասարդ հեղինակներին, ովքեր ունեն հսկայական թվով հետեւորդներ եւ վաստակելու մեծ ներուժ՝ նկարահանելու կարճ կատակերգական տեսարաններ եւ պարային համարներ: TikTok հավելվածը սկիզբ է դրել տեսահոլովակներ ստեղծելու միտմանը եւ արագորեն կրկնօրինակվել է այլ հավելվածների կողմից, ինչպիսիք են Facebook Reels-ը, Snapchat Spotlight-ը եւ YouTube Shorts-ը:

YouTube-ը հայտարարել է, որ նոր հիմնադրամը կվճարի Shorts տեսահոլովակների ստեղծողներին, որոնք դիտողների ամենամեծ ուշադրությունն են գրավում:

 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Վիետնամը սոցցանցերում պահվածքի ազգային կանոններ է ներկայացրել
Օրենքն արգելում է հրապարակումներ, որոնք խախտում են երկրի պետական շահերը, տարածվում են պետական կազմակերպություններում, սոցցանցերում:
Աղբյուրներ. Եվրահանձնաժողովը մտադիր է ուսումնասիրել Google-ի թվային գովազդային պրակտիկան
վրահանձնաժողովի հետաքննությունը կարող է ամենամեծ վտանգը ներկայացնել Google-ի համար, որն անցյալ տարի 147 միլիարդ դոլար եկամուտ է ապահովել առցանց գովազդից...
Հնդկաստանում Twitter-ի ներկայացուցիչը ոստիկանություն է կանչվել` տեսանյութի վերաբերյալ պարզաբանումներ տալու համար
Խոսքը տեսանյութի մասին է, որում մի քանի տղամարդ, ըստ երեւույթին` հինդուիստներ, ծեծում են տարեց մահմեդական տղամարդուն եւ կտրում նրա մորուքը...
Մեկնարկում է տեխնոլոգիական մասնագիտություններով դասընթացների գրանցման գործընթացը
Հայտարարված մրցույթների արդյունքների ամփոփման արդյունքում ընտրվել են դասընթացների կազմակերպման և անցկացման համար լավագույն ծրագիրը…
Facebook Inc-ը Instagram Reels-ում գլոբալ գովազդներ է ցուցադրելու
Սոցիալական ցանցը, որի նպատակը կարճ տեսանյութերով գումար վաստակելն է, ապրիլին սկսել է Instagram Reels գովազդները փորձարկել Հնդկաստանում, Բրազիլիայում, Գերմանիայում եւ Ավստրալիայում…
Android-ը 47 անգամ ավելի շատ վնասակար ծրագրեր ունի, քան iOS-ը. Թիմ Կուկ
Քանի որ մենք iOS-ը մշակել ենք այնպես, որ կա հավելվածների մեկ խանութ…