News
Լրահոս
News
Չորեքշաբթի
Օգոստոս 17
USD
406.09
EUR
411.41
RUB
6.62
Տեսնել լրահոսը

Ամերիկյան Amazon ընկերությունը շարունակում է զբաղեցնել առաջին տեղը ամենաթանկ համաշխարհային բրենդերի ցուցակում, ասվում է BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands-ի զեկույցում:

«Ինտերֆաքս»-ի փոխանցմամբ՝ վերջին մեկ տարվա ընթացքում դրա արժեքն աճել է 64 տոկոսով եւ հասել 683.85 միլիարդ դոլարի:
2021 թվականին վարկանիշային աղյուսակի երկրորդ տողը կրկին զբաղեցնում է Apple-ը (612 միլիարդ դոլար, 74 տոկոս աճ):

Google-ը բարձրացել է երրորդ տեղ, որի արժեքն աճեց 42 տոկոսով եւ հասել 458 միլիարդի:

Microsoft-ն իջել է չորրորդ հորիզոնականը (աճը 26 տոկոսով՝ 410.27 մլրդ դոլար):

Նշվում է, որ ամենաարագ աճողը Tesla ապրանքանիշն է, որի արժեքը տարվա ընթացքում աճել է 275 տոկոսով եւ կազմել է 43 միլիարդ դոլար: Այն վարկանիշում զբաղեցրել է 47-րդ տեղը:

 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Բիլ Գեյթսի TerraPower-ը 750 միլիոն դոլար է հանգանակել միջուկային էներգիայի եւ բժշկության ոլորտում նախագծերի համար
Բիլ Գեյթսի կողմից հիմնադրված TerraPower-ը 750 միլիոն դոլար է հավաքել միջուկային էներգիայի եւ բժշկության ոլորտում նորարարությունների համար․․․
Galaxy Fold-ի չինական «կլոնը» վաճառվել է հինգ րոպեում եւ դարձել է բեսթսելեր
Xiaomi Mix Fold 2-ը ներկայացվել է օգոստոսի 11-ին․․․
ԱՄՆ դատարանը Twitter-ին պարտավորեցրել է սոցցանցի աշխատանքի մասին նոր տվյալներ փոխանցել Մասկին. ԶԼՄ-ներ
Մասկի համապատասխան միջնորդությունը գաղտնի էր ներկայացվել անցյալ շաբաթ...
iPhone-ներում մեծ քանակությամբ գովազդ կհայտնվի
Բիզնեսի սեփականատերերը կվճարեն ընկերությանը՝ որոնման արդյունքներում ավելի բարձր տեղ գրավելու համար, ինչն լրացուցիչ եկամուտ կստեղծի բրենդի համար...
1960-ականների թերթում գտել են առաջին հիշատակումը սմարթֆոնների մասին
«Ապագայում դուք կկարողանաք ձեր հեռախոսը պահել ձեր գրպանում...
Չինաստանում նկարագրել են 6G-ի վտանգավոր հատկությունները
Գիտնականները նկարագրել են ուղեղի վրա տերահերցային ալիքների ազդեցությունը, որոնք կօգտագործվեն 6G-ում...
Ֆոտոռեպորտաժներ