News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Հունիս 25
Տեսնել լրահոսը

Ամերիկյան Amazon ընկերությունը շարունակում է զբաղեցնել առաջին տեղը ամենաթանկ համաշխարհային բրենդերի ցուցակում, ասվում է BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands-ի զեկույցում:

«Ինտերֆաքս»-ի փոխանցմամբ՝ վերջին մեկ տարվա ընթացքում դրա արժեքն աճել է 64 տոկոսով եւ հասել 683.85 միլիարդ դոլարի:
2021 թվականին վարկանիշային աղյուսակի երկրորդ տողը կրկին զբաղեցնում է Apple-ը (612 միլիարդ դոլար, 74 տոկոս աճ):

Google-ը բարձրացել է երրորդ տեղ, որի արժեքն աճեց 42 տոկոսով եւ հասել 458 միլիարդի:

Microsoft-ն իջել է չորրորդ հորիզոնականը (աճը 26 տոկոսով՝ 410.27 մլրդ դոլար):

Նշվում է, որ ամենաարագ աճողը Tesla ապրանքանիշն է, որի արժեքը տարվա ընթացքում աճել է 275 տոկոսով եւ կազմել է 43 միլիարդ դոլար: Այն վարկանիշում զբաղեցրել է 47-րդ տեղը:

 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
«Կասպերսկու լաբորատորիան» խոստացել է «հասանելի իրավաբանական միջոցներ» ձեռնարկել ԱՄՆ-ում իր արտադրանքի արգելքի դեմ
Ռուսական հակավիրուսային ծրագրերի ստեղծողը արձագանքել է  ԱՄՆ մտցրած արգելքին...
Լոնդոնում չեղարկվել է առաջին ֆիլմի համաշխարհային պրեմիերան, որի սցենարը ստեղծվել է արհեստական ​​ինտելեկտի միջոցով
Վերջին 24 ժամվա ընթացքում ստացած արձագանքները, որոնք մենք ստացել ենք ֆիլմի մասին հայտարարելուց...
Բայդենի վարչակազմը «Կասպերսկու լաբորատորիայի»  հակավիրուսային ծրագրերի վաճառքն ԱՄՆ-ում կարգելի
Ըստ աղբյուրի՝ Ռուսաստանի կառավարության հետ ընկերության սերտ կապերը լուրջ սպառնալք են...
Ucom-ը ուսանողական ծրագիր է անցկացնում ամառային արձակուրդի ընթացքում
Ծրագրի տևողությունը 1 ամիս է, որի համար սահմանված է խրախուսական պարգևավճար՝ 78.000 դրամ...
Yandex Armenia-ն մեկնարկում է նոր բարեգործական մեխանիզմ
Աջակցությունն սկսելու համար Yandex Go հավելվածի օգտատերերը «Օգնենք միասին»  բաժնում ընտրում են գումարի չափը՝ 10, 30, 50, 100 կամ 500 դրամ...
ԲՏԱ նախարար Մխիթար Հայրապետյանը մասնակցել է EUROSATORY միջազգային ցուցահանդեսին
Նախարարը հանդիպել է հայկական և միջազգային ընկերությունների...
Ամենաշատ
Ֆոտոռեպորտաժներ