News
Լրահոս
News
Չորեքշաբթի
Մայիս 08
Տեսնել լրահոսը

Ամերիկյան Amazon ընկերությունը շարունակում է զբաղեցնել առաջին տեղը ամենաթանկ համաշխարհային բրենդերի ցուցակում, ասվում է BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands-ի զեկույցում:

«Ինտերֆաքս»-ի փոխանցմամբ՝ վերջին մեկ տարվա ընթացքում դրա արժեքն աճել է 64 տոկոսով եւ հասել 683.85 միլիարդ դոլարի:
2021 թվականին վարկանիշային աղյուսակի երկրորդ տողը կրկին զբաղեցնում է Apple-ը (612 միլիարդ դոլար, 74 տոկոս աճ):

Google-ը բարձրացել է երրորդ տեղ, որի արժեքն աճեց 42 տոկոսով եւ հասել 458 միլիարդի:

Microsoft-ն իջել է չորրորդ հորիզոնականը (աճը 26 տոկոսով՝ 410.27 մլրդ դոլար):

Նշվում է, որ ամենաարագ աճողը Tesla ապրանքանիշն է, որի արժեքը տարվա ընթացքում աճել է 275 տոկոսով եւ կազմել է 43 միլիարդ դոլար: Այն վարկանիշում զբաղեցրել է 47-րդ տեղը:

 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Reuters. ԱՄՆ-ն կարող է նոր պատժամիջոցներ սահմանել Չինաստանի դեմ արհեստական ​​ինտելեկտի տեխնոլոգիաների ոլորտում
ԱՄՆ նախագահ Ջո Բայդենի վարչակազմը նախապատրաստում է միջոցառումների...
Ռուստամ Բադասյանն այցելել է Դիջիթեյն (ֆոտո)
Պետությունը միշտ պատրաստակամ է և բաց բիզնեսի հետ երկխոսության համար...
Կապահովվի ՏՏ ոլորտի առևտրային կազմակերպություններին և անհատ ձեռնարկատերերին պետական աջակցության ֆինանսավորումը
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ մայիսի 8-ի նիստում վերաբաշխման միջոցով գումար...
Ինֆորմատիկայի միջազգային օլիմպիադայի մրցանակակիրներին կտրամադրվի անվանական կրթաթոշակ. ԿԳՄՍՆ
ԿԳՄՍ նախարարի հրամանով Ինֆորմատիկայի միջազգային օլիմպիադայի…
Միջազգային տեխնոլոգիական հանդիպումեր՝ Fastex-ի մասնակցությամբ (ֆոտո)
Բոլոր միջոցառումների ընթացքում Fastex-ը հասցրել է մեծ ուշադրություն գրավել ինչպես նոր թողարկված, այնպես էլ արդեն հայտնի պրոդուկտներին՝ Fastex Card-ին, Fastex Exchange-ին, Fastex Wallet-ին, ftNFT հարթակին...
ԱՄՆ-ն աճուրդի է հանել Cheyenne գերհամակարգիչը
Գերհամակարգիչն առանցքային դեր է խաղացել կրթության...
Ամենաշատ