2026 թվականի հունվարի 1-ից Հայաստանում հարկային փաստաթղթերի հոսքում QR կոդերի համակարգ կներդրվի։ Այս մասին Ազգային ժողովում Տնտեսական հարցերի մշտական խորհրդարանական հանձնաժողովի նիստում` ապրիլի 26-ին Հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ կատարելու մասին օրինագծի քննարկման ժամանակ, ասաց ՀՀ ՊԵԿ փոխնախագահ Արթուր Մանուկյանը։
Վարչության պետի տեղակալի խոսքով՝ սա ՊԵԿ-ի հերթական նախաձեռնությունն է, որն ուղղված է փաստաթղթաշրջանառության կրճատմանը, նյութական ու մարդկային ռեսուրսների խնայողությանը։ «Նախագիծը նախատեսում է նորագույն լուծումների ներդրում, մասնավորապես՝մեր փաստաթղթերի վրա QR կոդերի տեղադրում։ Այսպիսով, եթե հարկ վճարողը ներբեռնի որևէ փաստաթուղթ իր անձնական գրասենյակից, այն կներբեռնվի QR կոդով։ Այս կոդը փաստաթղթի հետագա ներկայացման ժամանակ կճանաչվի մյուս բոլոր մարմինների կողմից»,- պարզաբանեց Մանուկյանը։
Մասնավորապես, եթե անձին անհրաժեշտ է տեղեկանք դեսպանատուն ներկայացնելու համար, օրինակ, որ ինքը չունի հարկային պարտավորություններ, ապա նա պարզապես պետք է իր գրասենյակից ներբեռնի այս վկայականը QR կոդով և ներկայացնի համապատասխան բաժին կամ կազմակերպություն. «Սակայն քանի որ այս համակարգի նախագծումն ու մշակումը որոշակի ժամանակ կպահանջի, առաջարկվել է, որ այս օրենքի նախագիծն ուժի մեջ կմտնի 2026 թվականի հունվարի 1-ից։ Այսինքն՝ մենք հաշվարկել ենք անհրաժեշտ ժամանակը, որը կծախսվի հենց այս համակարգի ներդրման վրա։ Ներկայումս կատարվում են համապատասխան հաշվարկներ՝ տեխնիկական հարցերը կարգավորելու համար»,- եզրափակեց Մանուկյանը։
Որոշ քննարկումներից հետո այս օրենսդրական նախաձեռնությունը խորհրդարանական մշտական հանձնաժողովի կողմից դրական կարծիք ստացավ։