«ԱրմենՏելի» (Beeline-ապրանքանիշ) նպատակն է 2016թ. դառնալ Հայաստանում ամենահաճախորդամետ ընկերությունը ։ Այդ մասին լրագրողների հետ զրույցում ասել է «ԱրմենՏելի» հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավման նախագծի ղեկավար Շուշանիկ Ղալթախչյանը։
«Եթե 2013թ.այդ ցուցանիշով մենք զբաղեցնում էինք երրորդ տեղը, այժմ արդեն երկրորդն ենք։ 2015թ. կփորձենք, իսկ ավելի ճիշտ, կանենք անպես, որ 2016-ին
դառնանք առաջատար»,- ասել է Ղալթախչյանը։
Նա նշել է, որ կապի որակը եւս մնում է ընկերության ուշադրության կենտրոնում։
Նշենք, որ «ԱրմենՏելը» Հայաստանում հեռահաղորդակցման խոշորագույն օպերատորներից եւ հարկատուներից մեկն է։