Martini ընկերությունը գովազդային գործակալության հետ համատեղ ստեղծել է սառցե սարք՝ «խելացի» խորանարդ, որը բարմեններին նախազգուշացնում է, թե երբ է հաճախորդի բաժակը դատարկվում: Սարքը գործում է Bluetooth-ով եւ իրական ժամանակով կապվում բարի հետ:
«Խելացի» խորանարդիկը սառույցի կտորների հետ լցնում են բաժակի մեջ, ինչը թույլ է տալիս բարմենին խմիչքը պատրաստել նախապես, որպեսզի հաճախորդը երկար չսպասի: Աերոգելի շնորհիվ խորանարդիկը կատարում է նաեււ սառեցնող ֆունկցիա: Այն նաեւ կարող է տարբերակել կեղծված ալկոհոլը եւ չափել խմիչքի մեջ ալկոհոլի քանակը, փոխանցում է Kedem-ը: