News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Մայիս 11
Տեսնել լրահոսը


Opel ընկերության Նիդեռլանդների ստորաբաժանումը տղամարդուն YouTube-ում հրապարակված մեկ տեսահոլովակի համար ավտոմեքենա է նվիրել։ Նա հաղթել է մրցույթում՝ մարմնավորելով Սարդ մարդուն, որը ավտոմեքենան վերցնում է թեստ դրայվի համար, փոխանցում է Motor-ը։

Opel –ը մրցույթն անցկացնում է Pay by View քարոզարշավի շրջանակում։ Մասնակիցները պետք է տեսահոլովակ նկարահանեն, թե ինչպես են փորձարկման համար վերցնում Opel  մակնիշի ավտոմեքենան։ Առաջին տեղում հայտնվելու եւ 23 հազար եվրո արժողությամբ Astra հեչբեքը ստանալու համար անհրաժեշտ է YouTube –ում  առնվազն 922880 դիտում ապահովել։

Հաղթողի տեսահոլովակը ակնարկը գրելիս ավելի քան 1,3 մլն դիտում է հավաքել։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Bentley-ն թողարկել է ոսկե կաբրիոլետ. գինը հայտնի է
VW W12 շարժիչների արտադրությունը կդադարեցվի...
Volvo-ն նախատեսում է իր հաջորդ սերնդի էլեկտրական մեքենաների արտադրության մեջ ներդնել մեգաֆոնային տեխնոլոգիա
Թեև արտադրողը որևէ տեխնիկական մանրամասներ չի ներկայացրել, դա կապված կլինի SPA3 պլատֆորմի...
Հազվագյուտ Lamborghini Jalpa-ն աճուրդի կհանվի
1981 թվականից մինչև 1988 թվականը մասնագետները հավաքել են ընդամենը 410 սպորտային մեքենա...
Չինական արտադրողները զբաղեցրել են ավտոմեքենաների համաշխարհային շուկայի մեկ երրորդը
Toyota-ն շուկայի մասնաբաժինով պահպանում է առաջին տեղը՝ 10,6 տոկոս, որին հաջորդում են Volkswagen-ը և Hyundai-ը՝ համապատասխանաբար 9,5 և 7,4 տոկոս բաժնետոմսերով...
Համացանցում հայտնվել են նոր Chevrolet Corvette ZR1 սպորտային մեքենայի լուսանկարները
Անցյալ ամիս բրենդը հաստատեց, որ կներկայացնի հաջորդ սերնդի Corvette ZR1-ն այս ամառ՝ հրապարակելով...
Գերմանական AC Schnitzer-ն արդիականացրել է BMW 5 Series նոր սեդանները
Ավտոմեքենայի արտաքին տեսքը կարող է համալրվել ֆիրմային անիվներով…
Ամենաշատ