Opel ընկերության Նիդեռլանդների ստորաբաժանումը տղամարդուն YouTube-ում հրապարակված մեկ տեսահոլովակի համար ավտոմեքենա է նվիրել։ Նա հաղթել է մրցույթում՝ մարմնավորելով Սարդ մարդուն, որը ավտոմեքենան վերցնում է թեստ դրայվի համար, փոխանցում է Motor-ը։
Opel –ը մրցույթն անցկացնում է Pay by View քարոզարշավի շրջանակում։ Մասնակիցները պետք է տեսահոլովակ նկարահանեն, թե ինչպես են փորձարկման համար վերցնում Opel մակնիշի ավտոմեքենան։ Առաջին տեղում հայտնվելու եւ 23 հազար եվրո արժողությամբ Astra հեչբեքը ստանալու համար անհրաժեշտ է YouTube –ում առնվազն 922880 դիտում ապահովել։
Հաղթողի տեսահոլովակը ակնարկը գրելիս ավելի քան 1,3 մլն դիտում է հավաքել։