News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Նոյեմբեր 22
USD
476.69
EUR
528.46
RUB
7.47
ME-USD
0.05

Ավտոաշխարհ

Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․
Նախատեսվում է, որ գործարանի շինարարության առաջին փուլից հետո գործարանում կաշխատի ավելի քան 3 հազար մարդ, իսկ շինարարական բոլոր աշխատանքների ավարտից հետո՝ 7-8 հազարը...
Ութերորդ սերնդի Porsche 911-ի նորամուտից հետո մոտ մեկ տարի է անցել, եւ Շտուտգարդից ավտոարտադրողը որոշել է Turbo եւ Turbo S «քաղաքացիական» մոդելները ներկայացնելուց առաջ բորբոքել սպառողների հետաքրքրությունը․․․
Կլիմայի պաշտպանությունը, տեխնոլոգիաների զարգացումը, թվայնացումը, կոմունիկացիաների զարգացումը՝ սրանք նշանակում են ավտոտրանսպորտում հարացույցի փոփոխություն, որը մենք չենք ունեցել ավտոմեքենաների զարգացման ողջ պատմության ընթացքում․․․