News
Լրահոս
News
Երեքշաբթի
Մայիս 07
Տեսնել լրահոսը

Alibaba ընկերությունը հայտարարել է Չինաստանում ավտոմեքենաների վաճառքի ավոտմատ տեղադրելու մտադրության մասին։ Սարքավորման միջոցով պրեմիում դասի ավտոմեքենաներ կիրացվեն, փոխանցում է  Oane-ը։

Նախագիծը մշակվել է Tmall ստորաբաժանումը։ Ավտոմատը բազմահարկ «շոու ռում»-ի տեսք կունենա՝ ապակե պատերով։ Բջջային հավելվածի միջոցով գնորդը կկարողանա անհրաժեշտ ավտոմեքենան ընտրել։ Դրանից հետո արհեստական ինտելեկտը արկղերից մեկից ավտոմեքենան շինության առաջին հարկ կտեղափոխի, որտեղ էլ այն կփոխանցվի գնորդին։

Alibaba-ի մշակողների կարծիքով՝ նման առեւտրային ավտոմատը կարագացնի ավտոմեքենան ընտրելու ու գնելու գործընթացը։ Նրանք մտադիր են ավտոմեքենա գնելու գործընթացը դյուրացնել՝ ինչպես «մեկ շիշ ջուր գնելը»։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Չինական արտադրողները զբաղեցրել են ավտոմեքենաների համաշխարհային շուկայի մեկ երրորդը
Toyota-ն շուկայի մասնաբաժինով պահպանում է առաջին տեղը՝ 10,6 տոկոս, որին հաջորդում են Volkswagen-ը և Hyundai-ը՝ համապատասխանաբար 9,5 և 7,4 տոկոս բաժնետոմսերով...
Համացանցում հայտնվել են նոր Chevrolet Corvette ZR1 սպորտային մեքենայի լուսանկարները
Անցյալ ամիս բրենդը հաստատեց, որ կներկայացնի հաջորդ սերնդի Corvette ZR1-ն այս ամառ՝ հրապարակելով...
Գերմանական AC Schnitzer-ն արդիականացրել է BMW 5 Series նոր սեդանները
Ավտոմեքենայի արտաքին տեսքը կարող է համալրվել ֆիրմային անիվներով…
Վերջին արտադրության Toyota Land Cruiser-ը սկսել է վաճառվել Եվրոպայում. գները հայտնի են
Վաճառքի սկզբում ամենագնացը հասանելի կլինի…
Մեքենան տեխզննման տանելիս վարորդը պետք է վճարի նախորդ տարվա գույքահարկը, ոչ թե տվյալ տարվանը. Թունյանի նախագիծը
Օրենքի նախագիծը մի փոքր կհեշտացնի մեքենա վարող մեր հարյուր հազարավոր հայրենակիցների կյանքը...
BMW-ն 2,8 մլրդ դոլար կներդնի Չինաստանում իր գործարանն արդիականացնելու համար
Գերմանական ավտոկոնցեռնը միջոցներ կներդնի...
Ամենաշատ