Երկուշաբթի Facebook-ը հայտարարել է հեղինակային իրավունքների եւ ապրանքանիշի խախտման դիմումների հիման վրա 2017 թվականի առաջին կեսին շուրջ երեք միլիոն հրապարակումների, գովազդների եւ այլ հաղորդագրությունների հեռացման մասին։ Այս մասին հաղորդում է Businessinsider-ը։
Ընկերության գլխավոր փաստաբանի տեղակալ Քրիս Սոնդերբին իր բլոգում հայտարարել է, որ միջազգային տեղեկատվության պաշտպանությունը հեղինակային իրավունքների համապատասխան, որին նա անդրադարձել էր իր երկու տարին մեկ հրապարակվող զեկույցում, նորարարություն է:
Ֆեյսբուքի 9-րդ զեկույցը տրամադրվող տեղեկատվության «թափանցիկության» մասին ցույց է տվել, որ 2016 թ. երկրորդ կիսամյակի համեմատությամբ օգտատերերի մասին տեղեկատվության կառավարական հարցումները համաշխարհային մակարդակով աճել են 21 տոկոսով։
Սոցցանցային ընկերությունը հեռացրել է օգտատերերի հրապարակումները, քանի որ դրանց 81 տոկոսը կեղծ են եղել, 68 տոկոսը հեռացվել է հեղինակային իրավունքի խախտումների եւ 47 տոկոսը ապրանքային նշանների խախտումների համար: Այս առումով համանման իրավիճակ է նաեւ Instagram-ում: