News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Հոկտեմբեր 20
Տեսնել լրահոսը

Քաղաքապետարանը միասնական երթուղի ունենալու ծրագիր է մշակվում, բայց մինչեւ առուն ջուր գա, գորտի աչքն էլ դուրս կգա: Այս մասին, այսօր՝ հունվարի 17-ին, լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ նշեց Ուղեւորափոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը:

Անդրադառնալով նախօրեին երթուղային տաքսիների վարորդների բողոքի ակցիան եւ Երեւանի տրանսպորտի վարչության պետ Հենրիկ Նավասարդյանի եւ գծատերերի բանակցային հանդիպումների արդյունքները, նշեց, որ ոչ մի հարց էլ չի լուծվել. «համոզել են, ասել են՝ գնացեք աշխատեք, մինչեւ լուծենք վառելիքի, գազի գների իջեցման հարցը: Քաղաքապետրանի տրանսպորտի վարչության աշխատակացիների օգնությամբ նախօրեին այս հարցը հարթվեց, բայց սա հարցի լուծում չի, սա կոսմետիկ հարթեցում է», - ասաց Հրանտ Եղիազարյանը։

Նրա խոսքով, դիզելային վառելիքի ու սեղմած գազի գինը բարձրացել է  ու եթե այսպես շարունակի, քաղաքը կպարալիզացվի:

«Սակագնի բարձրացման հարց լինել չի կարող, քաղաքապետարանի հստակ որոշումը կա, որ առայժն պետք է աշխատել 100 դրամ սակագնով: Սակայն սակագինը 100 դրամ սահմանվել է 2006 թվականին: Ասեք որեւէ այլ ապրանք, որի գինը այս տարիներին մնացել է անփոփոխ: Չկա նման բան: Չի կարող ամբողջ տնտեսությունը գնա գների բարձրացման, իսկ մի ապրանքատեսակ մնա նույն գնին: Այսօր, որ ունենք կոտրված ավտոբուսներ, պատճառը դա է: Փողը չի հերիքում նորմալ սպասարկում կատարելու համար»,-ընդգծեց Եղիազարյանը:

Նրա խոսքով, հարկային բեռը բարձրացնում են, շահույթը վերանում է, իսկ եթե ընկերություններն առանց այդ էլ վնասով էին աշխատում, դրա բեռն ինչո՞ւ են ավելացնում. «Մոտ 17 տոկոսով ավելացել է ավտոբուսների հարկը, եւ 57 տոկոսով՝ միկրոավոտբուսներինը: Խոսքը արտոնագրային վճարի մասին է: Վերջին 1,5 տարում այսօր արդեն 20 երթուղի չի աշխատում»,-ասաց նա՝ որպես լուծում առաջարկելով նախ նվազեցնել հարկային բեռը, իսկ հաջորդ քայլն էլ կարող է լինել վառելիքի՝ ինքնարժեքով տրամադրումը. «Պահեստամասերն էլ կարող են տրամադրել մեծածախի գներով։ Սրանք լուծելի հարցեր են, որ մենք առաջարկում ենք։ Փոխադրողներն այս ազգի թշնամին չեն, այսքան տարի այս պայմաններում մարդկանց մի տեղից մյուսն են հասցրել», - նկատեց Հրանտ Եղիազարյանը։

«Ավտովարորդների պաշտպանների լիգա» հասարակական կազմակերպության նախագահ Տիգրան Հովհաննիսյանն էլ դիմեց Երեւանի քաղաքապետին. «Պարոն քաղաքապետ, հասկացանք, որ բնակչությանը պետք է 100 դրամով ապահովենք ուղեւորափոխադրումը, բայց ո՞վ պետք է այս մարդկանց հարկային բեռը թեթեւացնի: Փոխանակ հարկային արձակուրդ տան ուղեւորափոխադրում իրականացնողներին, հակառակն են անում: Գծի տերն ասում է՝ գումարն ավելացնում եմ, այսպես չեմ դիմանում, վարորդներն էլ ասում են՝ տուն փող չեմ տանում: Ով է այս խնդիրները բարձրացնելու: Ինչու չեք ասում, որ տրանսպորտը թանկանալու է, ինչի՞ եք սուտ խոսում: Վարչապետն էլ սուսուփոս նստել է, դու մեղավոր չե՞ս»:

Հիշեցնենք, որ նախօրեին մի շարք երթուղիներ սպասարկող տաքսիների վարորդները Հարավ-Արեւմտյան թաղասում բողոքի ակցիա էին անցկացնում` դժգոհելով գազի գնի բարձրացումից։

Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
630 մարդ չգիտի՝ ինչու է փակվում Ալավերդու պղնձաձուլական գործարանը. աշխատողները սպասում են Ավինյան–Մեջլումյան հանդիպմանը
Աշխատակիցները լիարժեք տեղեկացված չեն՝ ինչն է խնդիրը...
Եթե հանգամանքները ստիպեն, ընկերությունը կիրացնի իր բոլոր հնարավորությունները. «Լիդիան Արմենիայի» տնօրեն
Հունիսից չի կարող պահել իր աշխատակազմին, եթե հնարավոր չլինի մուտք գործել հանքի տարածք եւ շարունակել շինարարական աշխատանքները...
Մոսկովյան «ПромБиоФит»-ը մտադիր է ընդլայնել հայկական ընկերությունների հետ համագործակցությունը
Այդ նպատակով ընկերությունը մասնակցել է EXPO-RUSSIA ARMENIA-ին․․․
Հայաստանից նույնիսկ գերան էին արտահանում, սա աբսուրդ է. Փաշինյան
Հանձնարարություն է եղել, որ բնակավայրի բնակիչներին վառելափայտն ապահովել սանիտարական հատումների շրջանակներում, բայց մենք պետք է վերջ տանք...
Ալավերդու պղնձաձուլարանի հետ կապված մենք լուծումներ ենք փնտրում․ Վարագ Սիսեռյան
Բացի այդ՝ այսօր երեկոյան ընդունելու եմ Ալավերդու պղնձաձուլարանի մի խումբ աշխատակիցների՝ նրանց հուզող հիմնախնդիրները լսելու նպատակով...
Քննարկվել են Հայաստանի եւ Չինաստանի Հուբեյ նահանգի միջեւ համագործակցության հնարավորությունները
Անդրադարձ է եղել հատկապես Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրին, ներկայացվել է ծրագրի ռազմավարական նշանակությունը…
Ամենաշատ
Partner news