ABBYY ՏՏ ընկերության հիմնադիր Դավիդ Յանը արհեստական ինտելեկտի վրա հիմնված բիզնեսի արդյունավետության կառավարման նոր Yva նախագիծ է թողարկում, փոխանցում է «Կոմերսանտը»։
Yva արհեստական ինտելեկտը կվերլուծի էլեկտրոնային փոստի եւ մեսենջերի տվյալները։ Դրանից հետո այն աշխատակիցներին խորհուրդներ կտա ինչպես ավելացնել վաճառքը, հաղորդակցվել հաճախորդների հետ։
Դեռեւս ծառայությունը աշխատում է ռուսերենով եւ անգլերենով Office 365–ում, G-Suit–ում, Slack–ում եւ Github–ում։ Նախատեսվում է, որ մինչեւ տարվա վերջ Yva–ն կվերլուծի 30 աղբյուրներ, այդ թվում՝ «Բիտրիկս 24»–ը, Amo CRM–ն, Jira–ն, Asana–ն, Dynamics–ը եւ Salesforce–ը։ Yva վճարային համակարգը բաժանորդագրությամբ է եւ կախված է ծառայությանը միացած աշխատակիցների քանակից։