News
Լրահոս
News
Ուրբաթ
Մարտ 22
Տեսնել լրահոսը

Հայաստանում Beeline-ի թիմը՝ Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինի ղեկավարությամբ Համաշխարհային մաքրության օրվա (World Cleanup Day) շրջանակում մաքրեց Մանկական երկաթուղին հարող տարածքը։

Սեպտեմբերի 15-ին, ինչպես աշխարհի 150 երկրում, Հայաստանի բնակիչները միավորվել են՝ իրենց երկիրն աղբից ազատելու համար։ Հայաստանում Beeline-ը հայաստանյան կամավորներին տրամադրել է աղբի տոպրակներ՝ աղբը հավաքելու եւ տեսակավորելու համար, ինչպես նաեւ միացել է շարժմանն իր թիմով։

«Յուրաքանչյուր կամավոր, որ այսօր դուրս է եկել փողոց, կարեւորագույն գործ է անում, քանի որ այս ակցիայի նպատակը մեկ անգամ շաբաթօրյակ անցկացնելը չէ, այլեւ աղբի գրագետ տեսակավորումն ու շրջակա միջավայրի մասին հոգ տանելն է։ Մենք՝ լինելով պատասխանատու ընկերություն չէինք կարող անմասն մնալ այս միջոցառմանը եւ այսօր բավականին բարդ տարածք ենք  ընտրել մաքրելու համար։ Այստեղ մեր փոքրիկներն են գալիս զբոսնելու, եւ այս հանգամանքը ոգեւորել է մեր աշխատակիցներին, ովքեր նաեւ ներգրավել են իրենց ընտանիքներին», - նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Հայաստանում Համաշխարհային մաքրության օրվա անցկացումը նախաձեռնել է Հայաստանի զարգացման նախաձեռնություններ (IDeA) հիմնադրամի կամավորների մի խումբ։ Ամբողջ երկրում շարժմանը պաշտոնապես միացել է 10 000 հոգի եւ ավելի քան 150 գործընկեր կազմակերպություն՝ ընկերություններ, հիմնադրամներ եւ պետական կառույցներ։

Նշենք, որ Հայաստանում Beeline-ը մշտապես իր ուշադրության կենտրոնում է պահում բնապահպանական խնդիրները եւ ձգտում է իր առօրյա աշխատանքում հնարավորինս կիրառել կանաչ տեխնոլոգիաներ։  Մասնավորապես, ընկերությունը նախապատվություն է տալիս էներգաարդյունավետության բարձր դաս ունեցող սարքավորումներին եւ Open Space տարածքներում կիրառում է տարանջատված աղբամաններ՝ թղթի, պլաստիկի ու ապակու համար։

Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Beeline-ը գերազանցել է մեկ միլիոն բաժանորդների շեմը
Այսօր առանձնահատուկ օր է Հայաստանում Beeline-ի համար: Մենք ուրախությամբ հայտարարում ենք, որ արդեն ավելի քան մեկ միլիոն բնակիչներ ընտրում են Beeline-ի...
Ucom-ում «Հաճախորդի միջազգային օրը» 4 օր շարունակ է նշվելու (ֆոտո)
Քանի որ Ucom-ը հաճախորդամետ ընկերություն է, մեր ղեկավար անձնակազմը պարբերաբար այցելում է Հայաստանի բոլոր մարզերում գտնվող սպասարկման կենտրոններ...
Պեչա-Կուչա երեկոն քննարկել է տեխնոլոգիաների դերը և ապագան մեր կյանքում
Տեխնոլոգիական նորարարություններն այլևս անբաժանելի մասն են կազմում ցանկացած ոլորտի, լինի մշակույթ, կրթություն, տնտեսություն, հեռահաղորդակցություն թե հասարակական ծառայություններ...
Հաճախորդի միջազգային օրվա կապակցությամբ Beeline-ի գրասենյակում բաժանորդներին հերթական անակնկալն էր սպասում
Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինն այսօր հաճախորդներին շնորհավորում էր Տիգրան Մեծ պողոտայի վաճառքի և սպասարկման գրասենյակում...
Beeline-ը նոր լրացուցիչ հնարավոություններ է գործարկել կորպորատիվ հաճախորդների համար
Վստահ եմ, որ միջազգային շուկայում աշխատող մեր գործընկերները բարձր կգնահատեն այս նոր հնարավորությունը…
Beeline-ի գլխավոր տնօրենը դասախոսություն է կարդացել Առաջնորդության դպրոցի ուսանողների համար
Այսօր մասնագիտական հմտություններ զարգացնելը նշանակում է ամեն օր ձեր առջեւ նոր հավակնոտ նպատակներ դնել։ Եվ որքան անհասանելի թվա հերթական...
Ամենաշատ