News
Լրահոս
News
Երկուշաբթի
Փետրվար 18
Տեսնել լրահոսը

Apple ընկերությունը գնել է Asaii ստարտափը, որը զբաղվում է օգտատերերի երաժշտական նախընտրությունների վերլուծությամբ, հայտնում է ՏԱՍՍ–ը՝ վկայակոչելով Reuters–ը։

«Սա թույլ կտա Apple–ին իր օգտատերերին ավելի որակյալ առաջարկներ անել այս կամ այն երաժշտական ստեղծագործության առնչությամբ»,–նշում է գործակալությունը։ Արժեքը կազմել է 100 մլն դոլար։

Asaii–ն մշակել եւ հաջողությամբ օգտագործում է արհեստական բանականության կիրառմամբ տեխնոլոգիան։ Ընկերության ալգորիթմը վերլուծում է հայտնի սոցցանցերի տվյալները, ինչպես նաեւ տվյալները Apple Music, Spotify, YouTube и SoundCloud ծառայություններից, օգնում է առանձնացնել առավել հայտնի ստեղծագործությունները,  միաժամանակ օգնում գտնել քիչ հայտնի տաղանդավոր կատարողների։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   English and Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Facebook-ը «կանխամտածված» խախտել է գաղտնիության քաղաքականությունը. զեկույց
Բացի այդ ամերիկյան ընկերությանը խորհուրդ են տվել զգալիորեն փոխել իր բիզնես մոդելը եւ աշխատանքի մեթոդները...
Ավստրալիայի խորհրդարանի վրա կատարված հաքերային հարձակումը առնչվել է մի շարք կուսակցությունների
Տուժել են նաեւ մի շարք քաղաքական կուսակցությունների ցանցերը՝ Լիբերալ, Լեյբորիստական եւ Ազգային…
Apple-ը շուտով հատուկ Չինաստանի համար նոր գույնով կթողարկի iPhone XS-ը եւ XS Max-ը
iPhone XR-ը այդ գունավորումը ստացել է վաճառքի մեկնարկին․․․
Ford-ը ստեղծել է խելացի մահճակալ, որը թույլ չի տալիս զույգերին խանգարել միմյանց
Ford-ն ստեղծել է երկտեղանի խելացի մահճակալ...
Facebook-ին բռնել են օգտատերերին հետեւելու մեջ
Facebook-ն ունի հատուկ բաժին, որն զբաղվում է ընկերությանն սպառնացող օգտատերերին հետեւելով...
Amazon-ը հրաժարվել է Նյու Յորքում գրասենյակ կառուցելու մտքից
Գրասենյակի մոտավոր արժեքը կազմում էր մոտ 2,5 միլիարդ դոլար...
Ամենաշատ