News
Լրահոս
News
Հինգշաբթի
Դեկտեմբեր 09
Տեսնել լրահոսը


Հայ վարորդները՝ բեռնատարներով շուրջ 10 օր է՝ կանգնած են դեպի Լարս գնացող ճանապարհին, որեւէ հիմնավորում վարորդներին չի ներկայացվում։ Այս մասին NEWS.am-ի հետ զրույցում ասաց վարորդներից Տարոն Մարգարյանը։

Նա պատմեց, որ այդ ճանապարհին կանգնած է մոտ 200 բեռնատար.

«Մեզ թույլ չեն տալիս առաջ գնալ։ Պատճառաբանությունը մեկն է՝ հայերի համար ճանապարհը փակ է։ Մեր աչքի առաջ գնում են վրացական, ադրբեջանական համարանիշներով մեքենաները, իսկ մեզ թույլ չեն տալիս անցնել»։

Վարորդները տեղեկացել են, որ այդտեղ եւս մեկ շաբաթ կմնան. «Սա դիտավորյալ արված բան է՝ Հայաստանը շրջափակելու համար։ Մարդ կա, որ այստեղ 10 օր է՝ կանգնած է»։

Նա պատմեց, որ այդտեղ է գնացել նաեւ Վրաստանում Հայաստանի դեսպանը. «Նա եկել է այստեղ մի քանի օր առաջ, զրուցել շարքային ոստիկանի հետ ու գնացել։ Վարորդները զանգահարել են Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարության թեժ գիծ, այնտեղից պատասխանել են՝ ձեր մեքենաների տերերին ասեք, թող այդ հարցը լուծեն։ Տղաներով մտածում ենք՝ նույնպես ճանապարհը փակենք, կոնֆլիկտ ստեղծվի, որպեսզի մեր պետության այրերի ուշադրությունը հրավիրենք։ Ո՞ւր է մեր պետությունը, ո՞ւր է մեր հովանավորությունը»։

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Իրանը, Ադրբեջանը եւ Վրաստանը գործարկում են Պարսից ծոցը Սեւ ծովի հետ կապող տարանցիկ երթուղի
«Մենք երկու երկրներին առաջարկել ենք նոր տարանցիկ միջանցք ստեղծել՝ տարածաշրջանային միասնությանը համապատասխան»,-ասել է նա ISNA-ին․․․
Այս փուլում դեռ քննարկվում են երթուղիները, սահմանով անցնելու պրոցեդուրաները. ՏԿԵ փոխնախարարը՝ ապաշրջափակման մասին
Ադրբեջանի հետ ունենք Երասխից, Հրազդանից եւ Մեղրիի հատվածով անցնող ուղղություններ...
Թուրքիան արդեն գնահատում է «Նախիջեւանի միջանցքի» բացման դեպքում տնտեսական օգուտները
Նա վստահություն է հայտնել, որ «Նախիջեւանով դեպի Ադրբեջանի արեւմտյան շրջաններ տրանսպորտային նոր երթուղու բացումը կհանգեցնի երկու երկրների միջեւ ապրանքաշրջանառության կտրուկ աճի»․․․
Իրանը չի հրաժարվի Հայաստանի տարածքով դեպի Սեւ ծով ելքից. ռուս փորձագետը նշել է պատճառը
Թեհրանը բավականին հետեւողական է գործում, եւ նրա համար ձեռնտու չէ ...
ԵԱԶԲ զեկույցը. «Հյուսիս-Հարավ» նախագիծը Հայաստանը կարեւոր տարանցիկ հանգույց կդարձնի
««Հյուսիս-Հարավ» ՄՏՄ-ի եզակի ուղղությունը հնարավորություններ է ստեղծում Արեւելքից Արեւմուտք անցնող լայնական տրանսպորտային միջանցքների հետ կապվելու համար...
Ինչ վիճակում են Սյունիքում կառուցվող այլընտրանքային ճանապարհները. կառավարությունը լուսանկարներ է ներկայացրել
Սյունիքի մարզում այլընտրանքային 7 ճանապարհ է կառուցվում Շուռնուխ, Որոտան, Բարձրավան, Գեղանուշ, Ճակատեն համայնքներում…
Ամենաշատ