Ըստ հետաքննության մասնակիցների՝ իրականության միայն պատրանքային ընկալումը կարող էր փորձառուի օդաչուին ստիպել ինքնաթիռն ուղղել դեպի վերջնակետ՝ 55 աստիճանի կողաթեքում...
Այն բանից հետո, երբ երկրորդ օդաչուն՝ 33-ամյա կապիտան Ալեքսանդր Ռովենսկին շասսին փակելու փոխարեն փակել էր թեւերի փականները, օդանավն անցել էր որոշակի անկյան տակ…
Առաջին ինքնագրի վերծանումից հետո «եզրակացրել են, որ օդանավում ահաբեկչություն, համենայնդեպս պայթյուն չի եղել», սակայն ահաբեկչության վարկածը դեռեւս պահպանվում է…
Մի կողմից՝ դա միանշանակ հերքում է տուրբինի մեջ թռչուն ընկնելու վարկածը, մյուս կողմից՝ ցույց է տալիս, որ թռիչքից առաջ, հնարավոր է, շարժիչն անսարք է եղել…
Դեկտեմբերի 26-ին ավիավթարի ականատեսը պատմել էր, որ Ադլերի օդանավակայանից օդ բարձրանալուց անմիջապես հետո օդանավը բարձրություն հավաքելու փոխարեն սկսել էր արագ իջնել դեպի ծովի մակերես ընդ որում արտասովոր դիրքով․․․
Բացի դրանից, նախնական տվյալներով, որոնողական գործողության մասնակիցներին հաջողվել է հայտնաբերել օդանավի կմախքի խոշոր հատվածներ ու օդանավի աջ շարժիչը, հավելել է աղբյուրը․․․
Անանուն աղբյուրներին վկայակոչող բոլոր խոսակցությունները, թե կործանված Տու-154-ի ուղեւորների հագին իբր փրկարար բաճկոններ են եղել, ամոթալի անվանարկում են…
ՌՕՈւ-ի մայոր, հրահանգիչ-օդաչու Անդրեյ Կրասնոպերովը նշել է, որ կասկածելի է թռիչքից հետո բարձրություն հավաքելիս ռադարների էկրաններից ինքնաթիռի այդչափ արագ անհետացումը…
Ահաբեկչության հավանականությունը վարկած է: Այն չի կարող հաստատվել կամ հերքվել մինչեւ ինքնաթիռի ինքնագիրներից տեղեկություներ ստանալը, բայց այն դիտարկվում է…