Սոցիալական ցանցերն ազդել են Ֆրանսիայի նախագահական ընտրությունների ելքի վրա, կարծում են ֆրանսիական Point պարբարականի ընթերցողները, ովքեր մասնակացել են կայքի հարցմանը:
Հարցվածների ավելի քան 1/3-ը (75,2%-ը) դրական են պատասխանել հարցին, թե արդյոք «սոցիալական ցանցերն ազդել են նախագահական ընտրությունների վրա»: Բացասաբար է պատասխանել 24,8% -ը: Քվեարկությանը մասնակցել է 40 657 մարդ:
Կիրակի տեղի ունեցած ընտրությունների արդյունքում Ֆրանսիայի նախագահ է ընտրվել Էմանուել Մակրոնը՝ 66,06% -ով, Մարին լը Պենը ստացել է ձայների 33,94%-ը: