Երեւան. Beeline-ն անցկացրեց այս տարվա խոշորագույն «Հաճախորդի օրը»։ Միջոցառման շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը 3 օր աշխատեց հաճախորդների հետ վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակներում։
Միջոցառումը ներառեց Հայաստանում Beeline-ի գրեթե բոլոր վաճառքի եւ սպասարկման գրասենյակները, որտեղ հաճախորդների հետ աշխատեցին ընկերության ավելի քան 120 մենեջերներ եւ աշխատակիցներ։
«Այս նախագիծը, որը մենք անվանում ենք «Հաճախորդի օր», սիրված եւ սպասված է ոչ միայն հաճախորդների, այլեւ մեր աշխատակիցների կողմից։ Պատճառը հաճախորդների հետ անձամբ շփվելու, հուզող հարցերի պատասխաններ լսելու, առաջարկներ անելու եւ հետադարձ կապ ստանալու հնարավորությունն է։ Նշեմ, որ հաճախորդների արդիական առաջարկներն ու ցանկությունները հնարավորինս արագ իրականացվում են, քանի որ շատ աշխատակիցներ միջոցառումից հետո հանդես են գալիս համապատասխան նախաձեռնություններով», - նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:
Հիշեցնենք, որ բացի եռամսյակը մեկ անցկացվող հաճախորդների օրերից, հետադարձ կապ ստանալու համար հաճախորդներին առաջարկվում է իրենց մեկնաբանություններն ու գնահատականները թողնել ընկերության գրասենյակ կամ սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Անցած տարվա ընթացքում Beeline-ը ստացավ եւ մշակեց ավելի քան 130 000 դիմում։