News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Հոկտեմբեր 20
Տեսնել լրահոսը

Facebook-ի եւ Twitter-ի ղեկավարությունը որոշում է կայացրել փոփոխել քաղաքական գովազդների կանոնները, հայտնում է Kommersant.ru-ն՝ վկայակոչելով CNBC-մ: Այս քայլին սոցիալական ցանցերը որոշել են դիմել 2016 թվականին ԱՄՆ նախագահական ընտրություններին ենթադրյալ միջամտության հետ կապված սկանդալի կապակցությամբ:

Այդպես, Facebook-ին օգտատերերը կկարողանան տեսնել գովազդային քարոզարշավի բյուջեն եւ դիտումների վիճակագրությունը, ներառյալ՝ դիտողների սեռը եւ տարիքը, ինչպես նաեւ՝  ԱՄՆ քաղաքական գովազդի վերջին յոթ տարիների արխիվը: Ցանկացած մարդ, ով կցանկանա Twitter-ում քաղաքական գովազդ տեղադրել, պետք է անձնական տեղեկատվություն տրամադրի: Գովազդն ինքնին կնշվի հատուկ նշանով, կնշվի նաեւ դրա գովազդի հովանավորը:

Մի քանի օր առաջ News Media Alliance մասնագիտական միությունը, որը մոտ 2000 ամերիկյան եւ կանադական թերթեր եւ լրատվամիջոցներ է ներկայացնում, նամակ էր հղել Facebook-ի ղեկավար Մարկ Ցուկերբերգին, որում դեմ էր հանդես եկել վերջինիս՝ սոցիալական ցանցի գովազդային քաղաքականության փոփոխման մասին պլաններին:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Դուբայի բոլոր տաքսիներում անվճար Wi-Fi կլինի
Սկզբում ընկերությունը, որը Wi-Fi է տրամադրելու, կթեսթավորի այս ծառայության պահանջարկը․․․
Uber-ը հավելյալ գումար աշխատելու ծառայություն է բացում
Uber ընկերությունը որոշել է կրկին ընդլայնել բեզնեսի ուղղությունները․․․
2019 թվականին նորաձեւության մեջ կհայտնվեն «ծակված» էկրանով սմարթֆոններ
Այս լուծումը թույլ կտա արտադրողներին վերին շրջանակը ավելի բարակ դարձնել...
Apple–ը հոկտեմբերի 30-ին նոր iPad Pro–ներ եւ Mac լափթոփներ կներկայացնի
Apple–ի վերջին շնորհանդեսը (Քալիֆորնիայում) անցկացվել է սեպտեմբերի 12-ին...
Հակոբ Արշակյանը Նիդեռլանդների դեսպանի հետ քննարկել բարձր տեխպնոլոգիաների ոլորտում համագործակցությունը
Նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանն ընդունել է Հայաստանում Նիդեռլանդների Թագավորության արտակարգ եւ լիազոր դեսպանին…
Չինաստանում արհեստական «լուսինը» կփոխարինի փողոցային լուսավորությանը
Դեռեւս պարզ չե, թե ով է ֆինանսավորելու ծրագիրը․․․
Ամենաշատ
Partner news