News
Լրահոս
News
Չորեքշաբթի
Հունվար 23
Տեսնել լրահոսը

Facebook-ի եւ Twitter-ի ղեկավարությունը որոշում է կայացրել փոփոխել քաղաքական գովազդների կանոնները, հայտնում է Kommersant.ru-ն՝ վկայակոչելով CNBC-մ: Այս քայլին սոցիալական ցանցերը որոշել են դիմել 2016 թվականին ԱՄՆ նախագահական ընտրություններին ենթադրյալ միջամտության հետ կապված սկանդալի կապակցությամբ:

Այդպես, Facebook-ին օգտատերերը կկարողանան տեսնել գովազդային քարոզարշավի բյուջեն եւ դիտումների վիճակագրությունը, ներառյալ՝ դիտողների սեռը եւ տարիքը, ինչպես նաեւ՝  ԱՄՆ քաղաքական գովազդի վերջին յոթ տարիների արխիվը: Ցանկացած մարդ, ով կցանկանա Twitter-ում քաղաքական գովազդ տեղադրել, պետք է անձնական տեղեկատվություն տրամադրի: Գովազդն ինքնին կնշվի հատուկ նշանով, կնշվի նաեւ դրա գովազդի հովանավորը:

Մի քանի օր առաջ News Media Alliance մասնագիտական միությունը, որը մոտ 2000 ամերիկյան եւ կանադական թերթեր եւ լրատվամիջոցներ է ներկայացնում, նամակ էր հղել Facebook-ի ղեկավար Մարկ Ցուկերբերգին, որում դեմ էր հանդես եկել վերջինիս՝ սոցիալական ցանցի գովազդային քաղաքականության փոփոխման մասին պլաններին:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
«DataArt» ընկերությունը հետաքրքրված է Հայաստանում իր կենտրոնը հիմնադրելու ծրագրով
Նախարարն ընդունել է «DataArt»-ի տնօրենների խորհրդի անդամներին…
Համացանցում թաքնվելու տեղ չկա
Ցանկացած տեղեկություն, որն օգտատերերը համացանցում հրապարակում են, կարող են օգտագործվել մարդու կյանքի շատ ասպեկտների որոշման համար…
Կանադան Huawei-ին պետք է արգելի սարքավորումներ մատակարարել կանադական 5G ցանցերի համար
Քանի որ անվտանգության տեսակետից ռիսկը չափից ավելի մեծ է…
Google-ի եւ Facebook-ի մանիպուլյացիաները դուրս են գալիս վերահսկողությունից
Ընդ որում օգտատերերի մեծամասնությունը չի պատկերացնում թե որքան խորն են ՏՏ հսկաները հետազոտում նրանց նախընտրությունները եւ հետաքրքրությունները...
Ֆրանսիան 50 մլն եվրոյի տուգանել է Google-ին
Անցյալ տարի Եվրահանձնաժողովը ռեկորդային գումարով՝ 4,34 մլրդ եվրոյով տուգանել էր Alphabet-ին․․․
Երեւանում տեղի կունենա Կապի տարածաշրջանային համագործակցության կոմիտեի 14-րդ նիստը
Նիստի աշխատանքներին կմասնակցեն 100-ից ավելի ներկայացուցիչներ ԱՊՀ անդամ պետություններից...
Ֆոտոռեպորտաժներ