Ամերիկյան Dunkin' Brands Group Inc-ը որոշել է հաջորդ տարվանից հրաժարվել իր հիմնական ապրանքանիշի անվանման «փքաբլիթ» բառից:
Dunkin' Donuts ցանցը, որը կկոչվի պարզապես Dunkin', այժմ ավելի շատ կենտրոնացած է ըմպելիքների վրա, որոնց բաժինը եկամուտում կազմում է մոտ 60 տոկոս, գրում է The Wall Street Journal-ը: Dunkin' Brands-ի գլխավոր գործադիր տնօրեն Դեւիդ Հոֆմանը հայտարարել է, որ ըմպելիքների վաճառքի հիմնական մասը բաժին է ընկնում սուրճին:
Հաջորդ տարվա հունվարից գովազդում, կայքերում, փաթեթավորման եւ այլ արտադրանքներում ընկերությունը կօգտագործի Dunkin անվանումը:
Այնուամենայնիվ, փքաբլիթները «կմնան ապրանքանիշի զգալի մասը», նշել է ընկերությունը, որը աշխարհում տարեկան վաճառում է շուրջ 2,9 մլրդ փքաբլիթ:
Dunkin 'Brands-ի բաժնետոմսերը երեքշաբթի աճել են 1.3 տոկոսով: Ընկերության կապիտալիզացիան այս տարվա սկզբից աճել է 14.3 տոկոսով (մինչեւ 6.1 մլրդ դոլար), մինչդեռ այս ժամանակահատվածում ԱՄՆ-ի Standard&Poor's500 ֆոնդային ինդեքսը ավելացրել է 9. տոկոսով:
Dunkin' Brands ապրանքանիշը գոյություն ունի 1940-ական թվականներից եւ ներկայումս ավելի քան 20,000 վաճառքի կետեր ունի ավելի քան 60 երկրներում: Նրան է պատկանում Dunkin' Donuts փքաբլիթների հայտնի ապրանքանիշը եւ Baskin Robins պաղպաղակի ապրանքանիշը: