News
Լրահոս
News
Երկուշաբթի
Օգոստոս 19
USD
475.92
EUR
527.46
RUB
7.22
ME-USD
0.14
Տեսնել լրահոսը

Libra կրիպտոարժույթը, որը ստեղծվում է Facebook-ի եւ ողջ աշխարհում եւս տասնյակ ընկերությունների կողմից, այնպես է ծրագրված, որ Messenger-ի, WhatsApp-ի կամ Calibra հավելվածի ցանկացած օգտատեր իր միջոցները կարողանա փոխանցել այլ օգտատիրոջ էլեկտրոնային դրամապանակի օգնությամբ: Այս մասին ասվում է Calibra-ի ղեկավար Դեւիդ Մարկուսի ցուցումների տեքստում, հաղորդում է «ՌԻԱ Նովոստի»-ն:

Calibra-ի դրամապանակը թույլ կտա օգտատերերին Libra-ն ուղարկել ցանկացած օգտատիրոջ սմարթֆոնին, որը կարող է տեքստային հաղորդագրություններ ընդունել:

Libra-ն հիմնված է անվտանգ եւ կայուն բլոկչեյնի վրա, աջակցվում է իրական ակտիվների կողմից եւ ղեկավարվում անկախ ասոցիացիայի կողմից:

Մարկուսի խոսքով՝ ի տարբերություն այլ կրիպտոարժույթների՝ Libra-ն ֆիքսված գին չի ունենա: Դրա փոխարեն այն կհաշվարկվի Libra Reserve համակարգի կողմից:

Մարկուսը բացահայտել է նաեւ այդ համակարգի հիմնադիրներին, որոնց թվում են այնպիսի ընկերություններ, ինչպիսիք են՝ PayPal, Mastercard, Vodafone, Visa, Uber, Booking Holdings, eBay եւ այլն: 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Instagram-ի օգտատերերը կարող են նշումով առանձնացնել ոչ հավաստի հրապարակումները
Ամեն դեպքում նշումով նյութերը չեն հեռացվի…
ԶԼՄ-ները հայտնել են նոր iPhone-ի շնորհանդեսի օրը
Ընթացիկ տարում, ըստ ասեկոսեների, ընկերությունը կներկայացնի երեք սմարթֆոն. դրանք կդառնան iPhone XS, XS Max եւ XR ակտուալ շարքի շարունակությունը…
Տնային ռոբոտներն ընտանիքի անդամներ կդառնա՞ն
Ռոբոտներն ու նոր տեխնոլոգիաները կազդեն գործունեության 17 տարբեր ոլորտների վրա...
Huawei-ն սկսել է 6G տեխնոլոգիայի մշակումը
5G տեխնոլոգիաների զարգացման գործում Huawei-ի ներդրումները սկսվել են դեռեւս 2009 թվականից....
Microsoft-ը բացատրել է օգտատերերի ձայնային հաղորդագրությունների գաղտնալսումը
«Microsoft-ը մշտապես թույլտվություն է խնդրում՝ նախքան տվյալների հավաքումը կամ օգտագործումը: Որոշ դեպքերում ձայնային ծառայությունների աշխատանքի բարելավման համար ընկերությունը կողմնակի կապալառուների է վարձում...
Google-ում շարունակում է աճել «դատարկ» հարցումների թիվը
Google-ում որոնումների թիվը, որոնք չեն ավարտվում ըստ հղումների այլ կայքերի ակտիվացմամբ, մեծացել է մինչեւ 50,3 տոկոս…