News
Լրահոս
News
Հինգշաբթի
Դեկտեմբեր 01
USD
395.53
EUR
393.43
RUB
6.42
Տեսնել լրահոսը

Հյուսիս-Հարավ ճամապարհի Երեւան-Աշտարակ հատվածը կառուցված է, իսկ Աշտարակ-Թալին հատվածը երկու կտորից է բաղկացած՝ 8 եւ 34 կմ հատվածներից. 8 կմ-անոց հատվածը մենք բավական ժամանակ առաջ մրցույթ անցկացրեցինք, հիմա հաղթող ընկերությունը նախապատրաստական փուլում է, մոտ օրերս կսկսվեն աշխատանքները: Այս մասին այսօր՝ սեպտեմբերի 22-ին, կառավարության նիստում հայտարարեց ՏԿԵ նախարար Գնել Սանոսյանը՝ անդրադառնալով Հյուսիս-Հարավ նախագծի իրականացմանը:

Նա նաեւ նշեց.. «Հաջորդ հատվածը 34 կմ է, որը բոլորիս հայտնի դժվարանցանելի հատվածն է եւ հնարավորինս արագ կարգավորման կարիք ունի: Դատական պրոցես կար: Այդտեղ եւս մրցութային գործընթաց ունենք, մինչեւ հոկտեմբերի 6-ն է մրցույթը: Հիմա երկու խոշոր ընկերությունից դիմում ունենք, որ չեն հասցնում հայտը պատրաստել, խնդրում են 2 շաբաթով երկարացնենք մրցույթի ժամանակահատվածը: Կդիտարկենք, միգուցե երկարացնենք մրցույթի ժամանակահատվածը:

 Դրանից հյուսիս Թալին-Լանջիկ հատվածն է, որը գրեթե երկկողմանի ամբողջովին պատրատս է. ժամկետը մինչեւ նոյեմբեր է:  Ասֆալտապատումը ավարտված է, կահավորման աշխատանքներ են ընթանում: Մյուս հատվածը Լանջիկ-Գյումրին է, որի մեկ կողմի աշխատանքները մինչեւ Հոռոմի խաչմերուկ ավարտված են, մյուս հատվածում շինաշխատանքներ են, եւս 10 կմ այս տարի նախատեսվում է ասֆալտապատել:

Ինչ վերաբերում է Գյումրին շրջանցող եւ դեպի Բավրա հատվածին, երկուսի պարագայում էլ նախագծերը կան, բայց դեռ ֆինանսական աղբյուրների հստակեցման կարիք ունենք:

Երեւանից հարավ Արտաշատից Սիսիան նախագիծ չունենք եւ նման քննարկումների մեջ ենք: Սիսիան-Քաջարան 60-կմ-անոց հատվածի մրցույթի առաջին փուլի ամփոփման փուլում ենք: Առաջիկա 10 օրում կավարտենք: Դրանից հետո արդեն ընկերությունները պետք է ֆինանսական առաջարկ տան: Այս հատվածում մեր նպատակն է մինչեւ տարեվերջ ունենալ շինընկերություն, որը 2023-ին կիրականացնի շինարարություն: Դրանից հարավ ունենք Քաջարանի թունելը, որտեղ տարբեր բանակցություններ կան ֆինանսավորման աղբյուրների հետ կապված: Ունենք նաեւ 32 կմ Քաջարանից դեպի Մեղրի, այստեղ առաջիկայում եւս մրցույթ կհայտարարենք»,-ասաց Սանոսյանը:

Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Պետբյուջեի միջոցներով հիմնանորոգվել են Հրազդանի մի շարք փողոցներ (ֆոտո)
Հրազդանցիները նկատում են, որ հիմնանորոգված փողոցները սոցիալական...
Ամեն օր տեսնում ենք, որ Լարսով բեռնափոխադրումների թողունակությունն ավելանում է. Վահան Քերոբյան
Կառավարությունն ամեն օր աշխատում է այդ ուղղությամբ եւ մենք ամեն օր տեսնում...
Քննարկվել են Սիսիան-Քաջարան ճանապարհահատվածի ֆինանսավորման հետ կապված հարցեր
Հանդիպման ժամանակ քննարկվել են երկկողմ հերաքրքրություն ներկայացնող մի շարք հարցեր...
Հայաստանի եւ Հնդկաստանի համագործակցությունը «Հյուսիս-Հարավ» միջանցքի հարցում վաղեմի բնույթ ունի. Բայբուրդյան
«Հյուսիս-Հարավի» հարցում Հայաստանի եւ Հնդկաստանի համագործակցությունն սկսվել է դեռեւս 2000-ականներին...
Ավարտվել է Գյումրի-Հացիկ-Կարմրաքար ավտոճանապարհի մի հատվածի հիմնանորոգումը
Ճանապարհը հիմնանորոգվել է ՀՀ պետական բյուջեի հատկացումներով...
Ղազախստանի, Թուրքիայի եւ Ադրբեջանի ԱԳՆ ղեկավարները հավաքվել են Ակտաուում՝ քննարկելու «Միջին միջանցքը» 
Հանդիպմանը մասնակցում է նաեւ վրացական պատվիրակությունը․․․
Ամենաշատ