News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Հոկտեմբեր 01
USD
405.65
EUR
396.08
RUB
7.57

Տրանսպորտային ուղիներ

Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հունիսի 30-ի նիստում Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիր-ծրագիր 4-ի շրջանակներում Սյունիքի մարզի...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հունիսի 30-ի նիստում Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիր-ծրագիր 4-ի շրջանակներում Սյունիքի մարզի...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հունիսի 30-ի նիստում Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիր-ծրագիր 4-ի շրջանակներում Սյունիքի մարզի...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հունիսի 30-ի նիստում Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիր-ծրագիր 4-ի շրջանակներում Սյունիքի մարզի...
««Վերին Լարս» անցակետի աշխատանքի հարցերը քննարկվել են որպես մեր արձագանք Հայաստանի ներկայացուցիչների խնդրանքին՝ թե՛ Ազգային ժողովի, թե՛ կառավարության մակարդակով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հունիսի 30-ի նիստում Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիր-ծրագիր 4-ի շրջանակներում Սյունիքի մարզի...
««Վերին Լարս» անցակետի աշխատանքի հարցերը քննարկվել են որպես մեր արձագանք Հայաստանի ներկայացուցիչների խնդրանքին՝ թե՛ Ազգային ժողովի, թե՛ կառավարության մակարդակով...
Նախագծի ընդունումը հնարավորություն կստեղծի բարձրացնել Մ-2-Տաթև-Աղվանի-Մ-2 ճանապարհի թողունակությունը և կապահովի այդ ճանապարհով բեռների անխափան փոխադրումը...
«Մինչեւ վերջերս Չինաստանի եւ Եվրամիության միջեւ բեռնափոխադրումների մինչեւ 95 տոկոսն անցնում էր Հյուսիսային միջանցքով, որն անցնում է Ղազախստանով, Ռուսաստանով եւ Բելառուսով...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հուլիսի 7-ի նիստում որոշեց 2022 թվականի պետական բյուջեում 13,3 մլրդ դրամ գումար վերաբաշխել երեք խոշոր բլոկ ծրագրեր իրականացնելու համար...
Կառավարությունն իր այսօրվա՝ հունիսի 30-ի նիստում Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիր-ծրագիր 4-ի շրջանակներում Սյունիքի մարզի...