Volvo-ն ներկայացրել է իր առաջատար EX90 քրոսովերը: Այն ունի SPA2 հարթակ (Scalable Product Architecture), որը մեկ այլ էլեկտրական քրոսովերի՝ Polestar 3-ի հիմքում է, հայտնում է The Verge-ը։
SPA2 պլատֆորմը տարբերվում է նմանատիպ այլ հարթակներից ավելի մեծ ձգողական մարտկոցներ, հզոր էլեկտրական շարժիչներ տեղադրելու եւ ավելի արագ ու երկկողմանի լիցքավորման աջակցությամբ:
ԱՄՆ-ի համար նախատեսված էլեկտրական մեքենան կլինի երկշարժիչով լիաքարշակ տարբերակ՝ 503 ձիաուժ հզորությամբ եւ 111 կՎտ/ժ հզորությամբ քարշող մարտկոցով, մեկ լիցքավորման դեպքում մոտավորապես 480 կմ հեռահարությամբ: Եվրոպայի համար կլինի երկու տարբերակ՝ մեկը 408 ձիաուժ շարժիչով, մյուսը՝ 517 ձիաուժ շարժիչով։ Երկուսն էլ նույն ձգողական մարտկոցով, ինչ ԱՄՆ-ի տարբերակը: EX90-ի արտադրությունը կսկսվի հաջորդ տարի ԱՄՆ-ում։ Սակայն հետագայում նախատեսվում է այն հիմնել Չինաստանում։
Ինչ վերաբերում է սրահին, ապա այն ունի թվային գործիքների վահանակ եւ մուլտիմեդիա կառավարման համար ուղղահայաց կողմնորոշմամբ 14,5 դյույմ էկրան, ինչպես նաեւ սենսորային կոճակներ ղեկի վրա։
Մեքենայի ծրագրային ապահովման համար պատասխանատու է Android Automotive-ը, որում Google ծառայությունները հիմնված են հարթակի վրա: Սակայն մշակողները պնդում են, որ iPhone-ի օգտատերերը կկարողանան օգտվել Apple CarPlay-ից, որն առկա է մեքենայում։
EX90-ը կլինի առաջին մեքենան, որը կունենա Unreal Engine գրաֆիկա, ըստ էլեկտրական քրոսովեր արտադրողների: Nvidia Drive հարթակը պատասխանատու է լինելու տարբեր սենսորների տվյալների մշակման համար։ Բացի այդ, մեքենան օգտագործում է Qualcomm Snapdragon Cockpit հարթակը, որը պատասխանատու է ներկառուցված էկրանների արագության եւ գրաֆիկայի համար։
Volvo EX90-ն ունի տանիքին տեղադրված LiDAR սկաներ, կա ավտոմատ արգելակման համակարգ, գծանշման կառավարում եւ կույր կետեր։ Մշակողները նաեւ նշել են, որ էլեկտրոնիկան կկարողանա ճանաչել վարորդի վիճակը եւ որոշել նրա հոգնածության աստիճանը։
Մեքենայի գինը ԱՄՆ-ում կկազմի 80 հազար դոլարից մի փոքր պակաս, Եվրոպայում 408 ձիաուժ հզորությամբ Ultra փաթեթը կարժենա 105 550 եվրո, իսկ 517 ձիաուժանոց տարբերակի համար՝ 110 650 եվրո։