![](img/news/80/18/45/default.jpg)
Լաս Վեգասում 2024 թվականի սպառողական էլեկտրոնիկայի CES ցուցահանդեսում Honda Motor-ը ներկայացրել է էլեկտրական մեքենաների դարաշրջանի իր նոր պատկերանշանը և էլեկտրական մեքենաների երկու նախատիպը՝ Saloon EV-ը և Space-Hub-ը:
Էլեկտրական մեքենաների մակնշման Honda-ի նոր լոգոտիպը սովորական H տառի տեսք ունի, բայց առանց շրջանակի, հայտնում է Drom.ru-ն։ Honda-ն դեռևս չի առաջարկում էլեկտրական մեքենաներ նույնիսկ Կալիֆորնիայում, բայց խոստանում է շուտով կատարելագործվել:
Հայեցակարգը հիմնված է լինելու հինգ հիմնասյուների վրա.
Սրտահույզ դիզայն.
Լիովին ավտոմատացված վարում (անվտանգ և հանգիստ),
Համապարփակ հաղորդակցություն, բարձր հաճախականությամբ հաղորդակցություն, «Իրերի ինտերնետ»,
Այնպիսի վարում, ասես մեքենան և վարորդը միաձուլվել են,
Առավելագույն արդյունավետություն և էներգաարդյունավետություն:
Honda-ն էլեկտրական մեքենաների նոր պլատֆորմը անվանել է «զրոյական սերիա», որի հիման վրա առաջին արտադրական մեքենաների նախատիպերը եղել են Honda Saloon EV սեդանը մեկ ծավալով և CES 2024-ին ներկայացված Honda Space-Hub միկրոավտոբուսը:
Երկուսն էլ նախագծված են մինիմալիստական ֆուտուրիստական ոճով՝ բացարձակ հարթ մակերեսներով և OLED լուսավորության տեխնոլոգիայով, որոնք ավելի շատ նման են նեոնային ցուցանակների:
Պլատֆորմը սկզբունքորեն նոր բան չի առաջարկում՝ անիվի մոդուլներ շարժիչով, մարտկոցի «ափսե» հատակի տակ բազայի սահմաններում, կառավարման համակարգ՝ առանց անիվների հետ մեխանիկական կապի, արագ լիցքավորում 15 րոպեում։
Honda Saloon EV սեդանն առաջին անգամ ԱՄՆ-ում կթողարկվի 2026 թվականին: Շնորհանդեսի ժամանակ Honda Motor-ի փոխնախագահ Սինջի Աոյաման խոստացել է LG Chem-ի հետ համատեղ մարտկոցների գործարան բացել ԱՄՆ-ում։ Բացի այդ, Honda Motor-ը, վեց գործընկերների հետ միասին, նախատեսում է մինչև տասնամյակի վերջ ներդրումներ կատարել 30 հազար բարձր լարման լիցքավորման կայանների ցանցում և շարունակել ջանքերը՝ փորձելով ստեղծել պինդ մարտկոցներ:
Շնորհանդեսն իրականում ապրանքների մասին կոնկրետ ոչինչ չի ասել, իսկ բովանդակային առումով այն ավելի շատ հաշվետվություն էր ղեկավարության համար: