Microsoft Corp.-ը հեռանում է էկրանային առցանց-գովազդի շուկայից եւ վաճառում AOL Inc. համապատասխան բաժանմունքը: Այս մասին տեղեկացնում է The Wall Street Journal պարբերականի բլոգը:
AOL-ը կստանա գրաֆիկական, բջջային եւ տեսագովազդի Microsoft-ի բոլոր արժեթղթերն ու պարտականություններն ԱՄՆ-ում, Կանադայում, Բրազիլիայում, Գերմանիայում, Իսպանիայում, Իտալիայում, Ֆրանսիայում եւ Ճապոնիայում:
Դու կապ ունես …
Բացի այդ, առաջիկա 10 տարիներին (սկսած հունվարի 1-ից) AOL-ը կօգտագործի Microsoft-ի ստեղծած Bing առցանց-որոնողական համակարգը՝ Google-ի փոխարեն:
Ըստ Gazeta-ի, գովազդային բիզնեսի փոխարեն Microsoft-ը ծրագրում է ապագայում կենտրոնանալ բջջային հավելվածների եւ ամպային հաշվումների ուղղությամբ: