Հայաստանում մարդատար տրանսպորտի թարմացումը ծախսեր կպահանջի: Այդ մասին հուլիսի 23-ին լրագրողներին հաղորդել է Տրանսպորտի եւ կապի փոխնախարար Արթուր Առաքելյանը՝ պատասխանելով լրագրողների այն հարցին, արդյոք պետք է ստուգել Եվրոպայում աշխատող տրանսպորտային ընկերությունները եւ դրանց մաշված ավտոբուսները, թե ոչ:
«Տրասպորտային գծերի մրցակցությունը լիովին թափանցիկ է բոլորի համար, եւ թեկնածու-ընկերությունները իրենց տրանսպորտային գիծը մրցակցային հանձնաժողովի ուշադրությանը», -ասել է Առաքելյանը:
Նա նկատեց, որ Հայաստանի հասարակական տրանսպորտում շահագործվող ուղեւորատար միկրոավտոբուսները պետք է 12 տարվանից հին չլինեն:
«Ավտոբուսների նկատմամբ նման սահմանափակումներ չկան», - հավելել է պաշտոնյան:
Այն հարցին, արդյոք հենց ինքը երթեւեկում է հին «գազելներով» կամ «պազերով», Առաքելյանը պատասխանեց, որ հաճախ երթեւեկում է մետրոյով: