Facebook-ը ներկայացրել է Messenger Kids հավելվածը, որը թույլ է տալիս աշխարհի խոշորագույն սոցիալական մեդիա ընկերությանը ընդլայնել իր մուտքը՝ 13 տարեկանից ցածր երեխաների այսպես կոչված չօգտագործված շուկային եւ ծնողներին լիակատար վերահսկողություն տալ այն ամենի համար, ինչ իրենց երեխաները դիտում են, հաղորդում է Reuters-ը:
Facebook-ը սովորաբար պահանջում է, որ օգտատերեը 13-ից բարձր տարիքի լինեն:
Facebook-ը վստահեցնում է, որ ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ փոքր երեխաները պարբերաբար օգտագործում են տեխնոլոգիաները, սակայն մեծահասակների եւ դեռահասների համար ստեղծված հավելվածներում, ինչը ծնողների մոտ մտահոգություն է առաջացնում, որ իրնեց երեխաները կարող են անծանոթ մարդկանց հետ շփվել:
Միեւնույն ժամանակ ծնողները պատրաաստ են իրենց 6-12 տարեկան երեխաներին թույլ տալ սոցցանցեր օգտագործել, քանի դեռ գործում է խիստ ծնողական վերահսկողությունը:
Facebook Messenger Kids-ը ծնողներին պահանջում է երեխայի համար էջ բացել եւ հասատել երախայի ընկերներին:
Հավելվածը դեռ հասանելի է միայն ԱՄՆ-ում եւ միայն iOS կամ Apple-ի օպերացիոն համակարգերում: