News
Լրահոս
News
Շաբաթ
Նոյեմբեր 17
Տեսնել լրահոսը

Հայաստանի տրանսպորտի, կապի ու տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունից պարզաբանել են, թե ինչ է նշանակում աջակողմյա ղեկային տեղաբաշխմամբ մեքենաների շահագործման արգելքի մասին տարօրինակ ձեւակերպումը, որը հայտնվել է «Աջակողմյա ղեկային տեղաբաշխմամբ տրանսպորտային միջոցների ներմուծման ժամանակավոր արգելքի» մասին օրինագծում։

Հիշեցնենք, որ այդ օրինագիծը հաստատվել է կառավարության ՝ հունվարի 18-ի նիստի ժամանակ։ Օրինագծի տեքստում կա հղում կառավարության՝ հունվարի 11-ի որոշմանը, որի համաձայն , ապրիլի 1-ից սկսած արգելվում է աջ ղեկով մեքենաների շահագործումն ու հաշվառումը։ (Հաշվի առնելով վերը նշվածը ՀՀ կառավարության կողմից 2018 թվականի ապրիլի 1-ից արգելվել է աջակողմյան ղեկային տեղաբաշխմամբ տրանսպորտային միջոցների շահագործումը եւ հաշվառումը)։ Այս ձեւակերպումից ելնելով՝ օրինաչափ հարց է ծագում՝ սա վրիպակ է, թե՞ մտադրություն։

Մեկնաբանելով NEWS.am-ի հարցը՝ նախարարության տրանսպորտային բաժնի ղեկավարի տեղակալ Դավիդ Մելքոնյանը նշել է, որ ըստ ավելի վաղ կառավարության կայացրած որոշման, ապրիլի 1-ից արգելվում է աջակողմյա ղեկային տեղաբաշխմամբ մեքենաների գրանցումը։ Դրանից հետեւում է, որ արգելվում է ներմուծված ու չգրանցված մեքենաների շահագործումը։ Պաշտոնյան հիշեցրել է, որ դրան համապատասխան մշակվել, հաստատվել ու ԱԺ ին է ներկայացվել օրենքի նախագիծ ( վերոնշյալ օրինագիծը-խմբ․)՝ աջակողմյա ղեկային տեղաբաշխմամբ մեքենաների ներմուծման ժամանակավոր արգելքի մասին։ Մելքոնյանի կարծիքով՝ վրիպակի մասին խոսք չկա, հենց մինչեւ ապրիլի 1-ը չգրանցված մեքենաների մասին է խոսքը։

Թե ինչպես է կառավարությունը նախ կայացրել որոշում, հետո նոր դիմել ԱԺ-ին՝ օրենսդրական բազա ստեղծելու համար, առանձին հարց է։ Ընդ որում կառավարության՝ հունվարի 11-ի որոշման տեքստը երկու կայքերում էլ չկա՝ ոչ կառավարության, ոչ նախարարության։ Միաժամանակ, ուզում ենք շեշտել, որ նույնիսկ օրենքի նախագծի տեքստը պետք է բացառի երկակի մեկնաբանության հնարավորությունը, ինչն առկա է տվյալ դեպքում, քանի որ առաջարկված տարբերակը միանշանակ նշանակում է՝ ապրիլի 1-ից արգելել աջակողմյա ղեկային տեղաբաշխմամբ տրանսպորտային միջոցների շահագործումը։

Ավելի վաղ Տրանսպորտի նախարարությունն արդեն խախտել էր պայմանավորվածությունը «Աջ ղեկ» շարժման ակտիվիստների հետ։ Ըստ այդ պայմանավորվածության՝ հունվարի 12-ին պետք է կայանար առաջարկների փաթեթի քննարկում, սակայն հունվարի 11-ին կառավարության օրակարգում ներառվել է որոշման նախագիծը, որն անմիջապես ընդունվել է։ 

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Կառավարությունը աջակողմյան ղեկով մեքենաների խնդրի լուծման համար ակնհայտ վտանգավոր փաստաթուղթ է պատրաստում
Իսկ ո՞վ է ձեզ խանգարում արհեստանոց բացել եւ փող աշխատել (ղեկի տեղադրության փոփոխությամբ)…
Լավ բիզնես է, դուք արեք, ի՞նչ խնդիր. Հակոբ Արշակյանը՝ մեքենայի ղեկը փոխելու մասին
Նշված մաքսային ընթացակարգը հնարավորության կտա աջակողմյան ղեկային համակարգ ունեցող տրանսպորտային միջոցներն առանց վերասարքավորման...
Tesla-ն սուպերմենին մեքենայի է վերածել
Մեքենայի առավելագույն արագությունը 250 կմ/ժ է․․․
Աբսուրդ է՝ փոխնախարարն իր մեքենայի ղեկը չի փոխում, բայց մեզ ասում է՝ փոխեք. Աջ ղեկով մեքենա ներկրողների բողոքի ակցիան
Մեքենաներ կան, որոնց ղեկը հնարավոր չէ փոխել, ոչ մի մասնագետ չի փոխում...
Volkswagen-ը 50 միլիոն էլեկտրամեքենա կթողարկի
Նախնական տվյալներով՝ այսպիսի մեքենայի արժեքը չի գերազանցի 20 000 եվրոն․․․
Իսպանիայի իշխանությունները մտադիր են 2040-ից արգելել գազով եւ դիզելով ավտոմեքենաների վաճառքը
Կառավարությունը ներկայացրել է համապատասխան նախագիծ․․․
Partner news