News
Լրահոս
News
Հինգշաբթի
Նոյեմբեր 15
Տեսնել լրահոսը


 

Facebook-ը միջին տարիքի մարդկանց սոցիալական ցանց է դառնում: Սեփական հետազոտության տվյալներից ելնելով՝ հայտարարել է eMarketer ընկերությունը, հաղորդում էUSA.one-ը:

EMarketer-ի զեկույցի համաձայն՝ 2004 թվականին ուսանողների համար ստեղծված սոցիալական ցանցը կորցնում է երիտասարդների եւ դեռահասների շրջանում ժողովրդականությունը: Այս միտումը կապված է ոչ միայն Instagram երիտասարդ օգտատերերի անցման հետ, որը 2012 թվականին Մարկ Ցուկերբերգը 1 մլրդ դոլարով ձեռք բերեց: EMarketer-ի տվյալներով՝ 12-24 տարեկան օգտատերերը ավելի հաճախ շփվում են Snapchat պլատֆորմում:

2018-ին Ֆեյսբուքի օգտատերերը, ովքեր ավելի քան 55 տարեկան են, քանակով երկրորդ տարիքային խումբը կդառնան: Այս դեպքում սոցիալական ցանցը կկորցնի 24 տարեկանից ցածր 2 միլիոն օգտատերերի:

!
Այս նյութը հասանելի է նաև   Русский
Տպել
Կարդացեք նաև
Ամբողջը
Microsoft–ն, Intel–ն ու Tencent–ը վարունգ աճեցնելու համար արհեստական բանականություն են մշակում
Միջանկյալ արդյունքներով առաջատարն է Microsoft Research–ի թիմը, 2-րդ տեղում՝ Tencent–ն է ու Վագենինգենի համալսարանի թիմը...
iPhone X-ն այրվել է iOS 12.1 թարմացման ընթացքում
Apple-ն արագ արձագանքել է իրավիճակին․․․
Գերմանիան արհեստական ինտելեկտի մեջ 3 մլրդ եվրո կներդնի
Կարլիչեկը խոստացել է գերմանական համալսարաններում ստեղծել արհեստական ինտելեկտի 100 նոր ամբիոններ․․․
Яндекс-ը կթողարկի իր սմարթֆոնը
Որպես մանրածախ գին՝ նշվել է 19 990 ռուբլին․․․
Xiaomi–ն ներկայացրել է խելացի զուգարանակոնքերի երրորդ սերունդը
Xiaomi Smart Toilet Cover AI Version-ն ունի նաև նստատեղի տաքացման գործառույթ երեք ջերմային ռեժիմներով
Google-ի արհեստական բանակությունը մարդու ձայնը ճանաչում է 92,4% ճշգրտությամբ
Դիարիզացիան մուտք գործող ձայնային հոսանքների ըստ պատկանելիության սեգմենտների բաժանումն է․․․
Partner news